کد خبر : 13734

ساعت کاری ادارات | تغییر در ساعت کاری ادارات | طرح شناورسازی

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز گفت: طرح شناورسازی یک ساعت کاری ادارات ماه مهر در این استان به تصویب رسید.

به گزارش ورنداز :

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز گفت: طرح شناورسازی یک ساعت کاری ادارات ماه مهر در این استان به تصویب رسید.

کاوه حدادپور روز سه شنبه در نشست ستاد مهر استان البرز افزود: بر این اساس کارکنان راس ساعت شروع قانونی کار  وارد محل خدمت می شوند و راس ساعت قانونی اتمام کار از محل خدمت خارج می شوند.

وی درباره تغییر در ساعت کاری ادارات ادامه داد: اما سایر پرسنل می توانند از شناوری ساعت کار استفاده و به میزان دقایقی که دیرتر در محل کار حاضر می شوند در پایان ساعت کار به جهت رعایت هشت ساعت کار موظف روزانه به همان میزان تا سقف یک ساعت با تاخیر از ادارات خارج شوند.

حدادپور گفت: مطابق این مصوبه تغییری در میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق ضوابط و مقررات در محل کار ایجاد نخواهد شد و متناسب با ساعت ورود کارمندان به صورت شناور در محل کار، ساعت پایان کار در همان روز به صورت شناور تعیین می شود.

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز افزود: ساعت شروع خدمات رسانی بانک ها در استان طبق روال قبل می باشد و برای رفاه حال شهروندان هیچ تغییری نخواهد داشت.

حداد پور اضافه کرد: این مصوبات  فقط برای مهر ماه اعمال و بازخورد آن مبنای تصمیمات بعدی دراستان البرز خواهد بود.

وی گفت: کلیات طرح شناور شدن یک ساعت کاری ادارات در مهر ماه به تمام دستگاههای اجرایی، نهادهای عمومی و دولتی و شهرداری ها ابلاغ می شود.

حدادپور بیان داشت: این طرح فقط برای مهر ماه در دستگاه‌های اداری و اجرایی به جز بانک های استان البرز اعمال می شود تا از این طریق بتوان ترافیک مهر ماه را کنترل کرد.

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز تاکید کرد: با توجه به پیش بینی ترافیک شدید با حضوری شدن مدارس  و با هدف تسهیل در تردد شهروندان ، کارمندان تدابیری اندیشیده شده تا هر کدام از دستگاهها در این زمینه وظایفی را انجام دهند.  

منبع ایرنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی