کد خبر : 13730

رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی | نداشتن رابطه جنسی

دو توصیه مهم به خانم ها در رابطه جنسی با همسرانشان که باید رعایت کنند.

به گزارش ورنداز :

خانم‌ها در رابطه جنسی با همسران خود بایستی نکات بسیاری را رعایت کنند که در این جا به دو نمونه از آنها اشاره می کنیم که امیدواریم مورد توجه این عزیزان قرار بگیرد تا از این طریق ضمن استحکام روابط زناشویی بتوانند در کنار همسران خود زندگی شیرینی را دنبال نمایند.​

 هیجانی و با اشتیاق در رابطه جنسی رفتار کنید

برخی خانم‌ها بعلت عدم آمادگی قبلی یا دلایل دیگر ، فقط تمایل دارند شوهرشان زود کارش را انجام دهد و تمام شود، اگر مشکلات زناشوئی و احساسی در زندگی شما وجود دارد حتما آنرا برطرف کنید و با شوق و هیجان همبستر شوید.

پیش قدم شوید و تنوع ایجاد کنید

شبهای تکراری، مکان تکراری، حرفهای تکراری ، حرکات تکراری ، نکنه همیشه شوهرتان پیش قدم میشود؟ نکنه فقط در رختخواب رابطه دارید آنهم زمانی که ابتدای ازدواجتان است و فرزندی ندارید ؟ نکنه فقط شبها؟ نکنه انقدر یکسری حرکت رو تکرار کردید که قابل حدس شده؟ همش حرفهای تکراری ؟ شما خودتان پیش قدم شوید ، در جاهای مختلف زمانهای مختلف تنوع ایجاد کنید.

این دو مورد شاید به ظاهر خیلی پیش پا افتاده باشد و بگویید ما که انجام میدهیم ، اما اگر کمی به عمق موضوع توجه کنید خواهید فهمید همین نکات کوتاه می تواند چقدر در کیفیت رابطه جنسی شما و همسرتان تاثیر داشته باشد.

منبع فرتاک نیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی