کد خبر : 13659

در ابتدا میخواهیم شما را با انواع سبک مبلمان آشنا کنیم که این آشنایی در خرید ست مبلمان اداری میتواند خیلی به شما کمک کند، سبک هایی مانند:کلاسیک مدرن مینیمال روستیک ماوریک رترو باروک هایتک .

به گزارش ورنداز :

در ابتدا میخواهیم شما را با انواع سبک مبلمان آشنا کنیم که این آشنایی در خرید ست مبلمان اداری میتواند خیلی به شما کمک کند، سبک هایی مانند:کلاسیک مدرن مینیمال روستیک ماوریک رترو باروک هایتک .

که هرکدام برای یک دسته از مشاغل مناسب هستند به عنوان مثال سبک هایتک بیشتر در شرکت ها و یا در اداره هایی استفاده میشوند که با تکنولوژی ارتباط مستقیم دارند مانند شرکت های دانش بنیان یا میتوان به سبک روستیک اشاره کرد که بیشتر با سلیقه افرادی همخوانی دارد که به طبیعت علاقه زیادی دارند و بهترین گزینه برای دفتری هستند که در دکوراسیون آنها از چوب و گیاهان استفاده شده است.

 

فضای دفتر کار شما باید حس خوبی را به شما القا کند پارتیشن ها و مبلمان اداری  مناسب میتواند در این امر کمک شایانی کند چرا که پارتیشن بندی درست دفتر کار و یا به نوعی مدیریت درست فضای دفتر کارتان میتواند در اجرای دکوراسیونی عالی بسیار تاثیر گذار باشد زیرا یک دفتر شیک با دکوراسیونی هماهنگ نشانگر حسن انتخاب شماست، اگر به شیک بودن دفتر کارتان اهمیت می دهید بهترین راه ارتباط با مجموعه بزرگ آراد برندینگ خواهد بود که می تواند کمک شایانی به شما در انتخاب هر چه بهتر این محصول کند.

مبلمان اداری عمده

میز و مبلمان اداری باید از استاندارد مشخص شده جهانی برخوردار باشد یعنی باید ارتفاع، عرض و طول میز با توجه به مشخصه های مورد تایید انتخاب شود و عدم توجه به این موارد موجب به وجود آمدن بیماری های شایع که اکثر افراد به اصطلاح پشت میز نشین به آن دچار هستند می شود. بعد از انتخاب میز با ابعاد استاندارد و متناسب با سمت افراد انتخاب صندلی نیز بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و یک صندلی استاندارد باید این ویژگی ها را دارا باشد.

 

خرید و فروش مبلمان اداری عمده با افزایش مراکز، شرکت ها، ادارات و ... با استقبال بی نظیری رو به رو شده و مدیران ارشد اکثر مجموعه ها سعی دارند تا به نحو احسن تمامی مراکز مجهز به این تجهیزات باشد.

امروزه مبلمان اداری سبک مدرن جزء ترند های سال بود و به دلیل سادگی و جلوه زیبایی که به محیط می بخشد طرفداران فراوانی پیدا کرده است. برای داشتن محیط کار با این سبک اولین نکته وجود رنگ روشن در فضا دیواره ها و ... می باشد و بعد از آن باید مبل های استفاده شده در محیط از رنگ روشن و سایز آن ها متاسب با فضای کاری باشد و موجب نشود وجود آن فضای زیادی در محیط اشغال کند همان گونه که می دانید.

وجود هر یک از این وسایل متناسب با نوع بیزینس و متراژ مکان مورد نظر تهیه و مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده مناسب و درست از تجهیزات اداری تاثیر مثبت و انرژی مثبتی در محیط ایجاد می کند و موجب افزایش راندمان کاری کارمندان نیز می شود و علاوه بر این موضوع در میزان اعتبار آن مجموعه در دید مخطبان بسیار تاثیر گذار می باشد.

 

میز و مبلمان اداری

در هنگام ورود ارباب رجوع و یا مشتری نوع دکوراسیون در ایجاد حس خوب یا بد در ذهن فرد موثر است. شرکت هایی در حوزه تجارت فعالیت می کنند و یا محیط هایی که در آن قرار های کاری مهم گذاشته می شود بهتر است از سبک مدرن برای دکوراسیون محل کار و تهیه میز و مبلمان اداری خود استفاده کنند. زیرا ارباب رجوع با مشاهده دکوراسیون محیط کار وضعیت کلی شرکت را قضاوت می کند.

 

به میز و مبلمان اداری که با قیمت بالاتری ارائه می شود در طراحی و امکاناتی که ارائه می دهند تنوع بیشتری دارد اما همیشه گران قیمت بودن یک محصول ضامن کیفیت آن نمی باشد و باید هنگام خرید به آنالیز دقیق میز و صندلی ها از نظر کیفیت پرداخته شود.

بهتر است قبل از خرید این وسایل یک تیم نیاز های مجموعه را از نظر تعداد، فضای کار و فاکتور هایی که برای آن سازمان مهم است جمع آوری کند و سپس به صورت آگاهانه اقدام به خرید کنند.

صندلی با کیفیت صرفا گران قیمت نمی باشد، شما در هنگام تهیه میز و صندلی باید مهارت مدیریت هزینه های خود را داشته باشید تا با همان مقداری که در دست دارید بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

مبلمان اداری تنها شامل میز و صندلی نمی شود، پارتیشن و کتابخانه نیز جزو این دسته قرار می گیرند. شما با توجه به متراژ دفتر کاری و نیاز های خود وسایل را خریداری کنید.

 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی