کد خبر : 13645

فال روزانه | فال

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!

به گزارش ورنداز :

اگر با این مثل موافق هستید می توانید  فال روزانه امروز  (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. 

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۹ شهریور:

امسال بایستی تمام تلاش خود را بکنید تا روابط عاطفی تان را به بهترین شکل بهبود ببخشید. اگر ارتباطات خود را گستره کنید نه تنها در زمینه کاری بلکه در زمینه عاطفی نیز اتفاقات بهتری را تجربه خواهید کرد. موفقیت شغلی تان در این سال حتمی خواهد بود. فرصت های زیادی برای بالا بردن توانایی ها در اختیارتان قرار می گیرد که بهتر است از آنها نهایت استفاده را بکنید. پاییز زمان خوبی برای یادگیری مهارت های جدید است در مورد مسایل عاطفی خیلی حساس هستید و با کوچک ترین اتفاق ناامید و ناراحت می شوید اما بهتر است که روی خودتان بیشتر کار کنید زیرا به نفع خودتان است. به زودی دری که مدت ها به رویتان بسته بود گشوده می شود و شما طعم واقعی زندگی را خواهید چشید. ماههای آبان، دی و اردیبهشت از بهترین ماههای شما خواهند بود.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

سعی کنید امروز وقت بیشتری را با اطرافیان تان بگذرانید. صحبت کردن با دوستان در چنین شرایطی می تواند برایتان مفید باشد و ایده ها و پیشنهادهای تازه ای را به شما دهد. اگر فکر می کنید که شریک زندگی تان نسبت به شما سرد شده است، باید کاری کنید نه این که او را نادیده بگیرید تا خودش به سمت شما باز گردد. میهمانی دعوت می شوید که علاقه به رفتن در آنجا ندارید اما اگر کینه ای از کسی دارید بهتر است که به جای فرار کردن با او روبه رو شوید. نگرانی برای عزیزی به دلتان افتاده و فکر و خیال او از نظرتان خارج نمی شود. یک دوست با دعوت نکردن شما به جمعی، شما را دلخور و متعجب می کند. وقت آن رسیده تا یاد بگیرید برای کسی بمیرید که برایتان تب می کند. از یک سوراخ نباید چند بار گزیده شد.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

سعی کنید که امروز بین احساس و منطق تان تعادل برقرار کنید. در غیر این صورت در تصمیم گیری تان دچار مشکل خواهید شد، به خصوص زمانی که با مسائل خانوادگی مواجه می شوید. مشکلی در خانواده تان رخ داده که شما باید با صبوری آن را حل کنید. نگران نباشید، خیلی زود همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. مدت هاست برای شروع رابطه ای تلاش می کنید اما هر بار مانعی بر سر راهتان سبز می شود و شما را از حرکت باز می دارد. شاید بهتر است این بار تصمیمی بر خلاف میل تان بگیرید. اگر تمام سعی و تلاش خود را به کار نگیرید، احتمال موفقیت تان کاهش خواهد یافت. در مورد یک تصمیم مالی، پیشنهاد چندان جالبی به شما نمی شود که بتواند نهایتا وسوسه تان کند. مسائل بسیار مهم و خصوصی و عاطفی تان احتیاج به تمرکز و تلاش دارد. نامه ای مهم و مثبت در رابطه با موقعیت مالی تان دریافت می کنید. دوستی تازه پیدا خواهید کرد.

فال امروز متولدین خرداد

در جمعی که هستید، حرفی می شنوید که ناراحت تان می کند، بهتر است که آنجا را بی حرفی ترک کنید. اگر بی تفاوت عمل کنید آنها هم به اشتباه شان پی خواهند برد. این روزها روابط عاطفی تان آنطور که می خواهید، پیش نمی رود و حتی ممکن است در روحیه شما تاثیر بگذارد اما مراقب باشید زیرا با نادیده گرفتن مسائل، اوضاع بدتر از این خواهد شد. پیشنهادی به شما می شود که مدت ها منتظرش بوده اید اما حال قدرت تصمیم گیری ندارید. شک نکنید و آنچه دلتان می گوید را انجام دهید. بهتر است هر چه زودتر به زندگی خصوصی خود سر و سامان ببخشید و با جرات مسئولیت های بزرگتری را به عهده بگیرید. در روابط کاری تان این روزها بهتر است بی صبری خود را کنترل نموده و در برخورد با مشکلات تنها همکاران را مقصر به حساب نیاورید. گاهی تقصیر هیچ کس نیست.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز تا می توانید خلاق باشید. ایده هایی که در سر دارید را بیان کنید و سعی کنید که متفاوت از شیوه های قبلی عمل کنید. همین کافی ست تا تغییرات لازم را در روند کارتان ببینید. امروز سعی می کنید همه چیز طبق برنامه پیش رود اما کمی در زمان بندی دچار مشکل خواهید شد، بنابراین اگر نتوانستید برنامه هایتان را در اوایل روز به درستی پیش ببرید، نگران نشوید زیرا بعدازظهر فوق العاده ای در انتظارتان است. سعی کنید که آن را با شریک زندگی تان تقسیم کنید. پشت سر دیگران بدگویی نکنید، تا دیگران نیز از شما بد نگویند. اتفاقی می افتد که دیدتان را به شخص یا مسئله ای عوض می کند. در رابطه با مسئله ای تحصیلی یا آموزشی بهتر است هر چه سریعتر تصمیم بگیرید. عشق به شما توان و قدرت فوق العاده ای خواهد داد.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

از چیزی ناراحت هستید و نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید. بهتر است که مسایل مهم را به روزهای آتی موکول کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. اگر استرس دارید، سعی کنید آب زیاد بنوشید و به تغذیه تان اهمیت بیشتری دهید. زمانی را نیز به استراحت اختصاص دهید. وارد رابطه عاطفی جدیدی شده اید. زودتر از آنچه فکرش را بکنید، وارد مرحله جدیدی می شوید. اگر چه نگران هستید اما نتیجه رضایت بخشی در انتظار شما خواهد بود. خوش بین باشید و اولین قدم های خود را محکم بردارید. مراقبت از کسی یا چیزی به شما سپرده می شود. در مورد مسئله ای به توانایی های خودتان ایمان داشته باشید. شما از پس این کار بر می آیید. دیدار از مسن ترهای خانواده بخصوص عزیزی که بیمار است نه تنها او را خوشحال خواهد کرد، بلکه خودتان هم احساس بهتری خواهید داشت.

♍ فال امروز متولدین شهریور

برای انجام کاری نگران هستید و همین موضوع تمرکز را از شما گرفته است. استرس خود را کنار بگذارید زیرا تغییراتی که در زندگی شما به وجود آمده، می تواند برایتان مفید باشد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای اطرافتان کمی مراقبه کنید. پولی به دست تان می رسد که نتیجه سخت کوشی هایتان است، بهتر است که آن را کنار بگذارید تا برای برنامه ای که در آینده دارید خرج کنید. شخصی با لطف و کمکش شما را غافل گیر می کند. بهتر است بدبینی را کنار بگذارید. برای انجام کاری برنامه ریزی کوتاه مدتی می کنید، عاقبت این کار برایتان خوب است. این روزها بهتر است بین کار و استراحت تعادلی ایجاد کنید، وگرنه از خستگی بیشتر ضرر خواهید کرد.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

منتظر خبری هستید، اما بهتر است که خیلی منتظر نباشید زیرا امروز چیزی در مورد آن نمی شنوید. شاید صلاح کارتان هم همین باشد. اگر در راهی به مشکی برخوردید، بد نیست به جای عقب کشیدن، انرژی خود را برای تغییر مسیرتان خرج کنید. راههای زیادی برای رسیدن به موفقیت است، کافی ست که کوتاه نیایید و با انرژی به سمت هدف تان حرکت کنید. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید، همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. در رابطه عاطفی تان، به شریک زندگی تان نشان دهید که در تصمیمات خود جدی هستید. اگر قولی داده اید حتما به آن عمل کنید، در غیر این صورت او اعتمادش را به شما از دست خواهد داد. شنیدن حرفی به همتان می ریزد. روی خود را برگردانید و آن را نشنیده بگیرید، در زندگی تان تاثیری ندارد. بحثی کاری پیش می آید، با حفظ خونسردی و آرامشتان این بحث را ادامه بدهید. حق با شماست. مراقب شخصی که امروز هست و فردا نیست باشید.

فال روزانه متولدین آبان

یکی از دوستانتان که در زمینه کاری بسیار موفق است، به شما پیشنهاد همکاری در کاری را داده است، اگر چه شما کمی دودل هستید اما بهتر است که جسور باشید و دست به کارهای جدید بزنید. مطمئن باشید که اگر اعتماد به نفس داشته باشید همه چیز به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد کرد. ذهن خود را درگیر مسائل عاطفی کرده اید اما نگران نباشید زیرا به مرور زمان همه چیز به بهترین شکل خود پیش خواهد رفت. موفقیت از آن شما است و به زودی در این بازی پیروز خواهید شد. خودتان را وادار کنید تا چیزی نو یاد بگیرید، فرقی نمی کند هنری یا فرهنگی یا علمی، مهم این است که ذهنتان را فعال نگه دارید و به جلو پیش بروید. یک جا ماندن و درجا زدن شما را افسرده می کند. لطفتان به شخصی بیش از آنچه که فکر می کنید او را خوشحال می کند.

فال روزانه متولدین آذر

مهم نیست در چه شرایطی به سر می برید، همیشه سعی کنید به دنبال راههای تازه برای آینده تان باشید. یادتان باشد که در خلاقیت و جسارت است که اتفاقات خوب می افتد. اگر مجرد هستید، احتمال این که امروز قدم در رابطه ای جدید بگذارید، زیاد است. اگر هم متاهل اید، بهتر است بیشتر به فرزندان خود بیاندیشید و وقت تان را با آنها سپری کنید. سعی کنید امروز به ظاهر خود نیز توجه بیشتری داشته باشید و کمی هم خودتان را با مد روز پیش ببرید زیرا با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود که ممکن است شما را از روی ظاهرتان قضاوت کنند. از شخصی که حقیقت را از شما پنهان می کند همین امروز فاضله بگیرید. کمک به دیگران خوب است اما تا جایی که خودتان محتاج کمک گرفتن نشوید. در رابطه احساسی، طرف مقابلتان و شرایطش را بدون غرض نگاه کنید تا کمتر دچار بحث شوید. بحث رابطه تان را سرد می کند.

♑ فال روز متولدین دی

امروز تصمیم دارید طبق نقشه هایی که از قبل کشیده اید، تغییراتی را در روابط خود ایجاد کنید اما یادتان باشد که از مشورت با شریک زندگی تان غافل نشوید در غیر این صورت سوتفاهم هایی را به همراه خواهد داشت. با گفتگو می توانید راههای بهتری را برای ادامه مسیر انتخاب کنید. اگر شکستن محدودیت هایی که برای خود ساخته اید سخت است، از دوستان یا خانواده خود کمک بگیرید. آنها با شناختی که از شما دارند، می توانند در این راه به شما کمک های شایانی کنند. در رابطه با درگیری های کاری اخیر اگر تمرکز بیشتری به کار نبرید و مسئولیت هر روز را همان روز به پایان نرسانید و وقتتان را به جای کار در تفریح بگذرانید گرفتاری طولانی مدتی برای خود ایجاد خواهید کرد. خرید یا فروش چیزی برای شما خیر و برکت خواهد داشت.

فال متولدین بهمن

اگر می خواهید فرصت های جدیدی پیش پای شما قرار گیرد باید حواس تان بیشتر به اطرافتان باشد. اگر چه پیشنهادهایی که به شما می شود در نگاه اول جذاب به نظر می رسند اما بهتر است در انتخاب تصمیمات خود عجول نباشید و با فکر عمل کنید. از برداشتن لقمه های بزرگ تر از دهان تان نیز خودداری کنید. زمان خوبی است تا ایده های جدید خود را عملی کنید و در مسیری که دوست دارید قدم بگذارید. مطمئن باشید که دیگران نیز در این راه از شما حمایت خواهند کرد. شخصی برای کمکی که به او کرده اید از شما قدردانی می کند. پیشرفت در یک کار دلگرمتان می کند. تا می توانید حواستان به تصمیم های کوچکی که می گیرید باشد. هنگامی که پای عشق و عاشقی وسط بیاید بهتر است در تصمیم گیری های مهم به جای عقل قلبتان را راهنما قرار دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

وقت آن است کم حرفی را کنار بگذارید و علاقه تان را برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، بیشتر نشان دهید. تنها در این صورت است که در مسیری که باید قرار خواهید گرفت. شما از رابطه عاطفی که تا به حال تجربه کرده اید خسته شده اید و دوست دارید راه دیگری را در پیش بگیرید به عنوان مثال با فردی باشید که از نظر فیزیکی و روحی در سطح شماست. با افزایش روابط خود می توانید به خواسته دلتان برسید. شاید بد نباشد بعدازظهر خود را در کنار خانواده خود بگذرانید و لحظات خوشی را با آنها تجربه کنید. محبتتان به شخصی را دست کم نگیرید. دوستی با حرف یل رفتارش شما را چنان عصبانی می کند که از کوره در می روید؛ آرام باشید و سعی کنید تا همه جوانب را نسنجیده اید دوباره وارد بحث با این شخص نشوید. انجام یک معامله به نفع شما تمام می شود. به یک سفر کوتاه می روید.

منبع مجله تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی