کد خبر : 13583

مهسا امینی| علت فوت مهسا امینی | خاکسپاری مهسا امینی | واکنش پلیس | فوت مهسا امینی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ توضیحات جدیدی درباره ماجرای مهسا امینی ارائه کرد و گفت: گشت ارشاد به ۹۰ درصد کسانی که ارشاد می‌شوند فقط تذکر می دهد، ۹ درصد داخل ون تذکر گرفته و یک درصد هم به مقر منتقل می‌شوند.

به گزارش ورنداز :

توضیحات سردار رحیمی درباره ماجرای مهسا امینی

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری که به منظور تشریح حادثه تلخ فوت مهسا امینی برگزار شد، اظهار داشت: درگذشت دختر عزیز مهسا امینی را به خانواده ایشان و همه مردم تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: این حادثه برای ما هم ناگوار بود و آرزو می‌کنیم هیچ گاه شاهد چنین حوادثی نباشیم. در تهران روزانه ۱۵ تا ۱۷ هزار مراجعه کننده به مقرهای پلیس اعم از پلیس آگاهی، کلانتری و ... داریم.

سردار رحیمی ادامه داد: گشت امنیت اجتماعی و اخلاقی کار ایجابی می‌کند و حتی کسانی هم که شئونات را رعایت نکنند خلاف مرتکب شده اند مثل خلاف رانندگی.

وی افزود: تهمت‌های ناجوانمردانه ای به پلیس زده شده و ما واگذار به زمان پل صراط می‌کنیم مگر می‌شود امنیت جامعه را تعطیل کرد؟

وی گفت: ۹۰ درصد کسانی که توسط گشت ارشاد، ارشاد می‌شوند فقط به آنها تذکر داده می‌شود ، ۹ درصد داخل ون تذکر گرفته و یک درصد به مقر منتقل می‌شوند.

وی درباره درگشت مهسا امینی گفت: ایشان همراه ۳ خانم و دو آقا در پارک طالقانی در حال قدم زدن بوده که با گشت ما رو به می شوند. حجاب خانم‌های دیگر با تذکر قابل رفع بوده و تنها حجاب خانم امینی مناسب نبود.

وی تصریح کرد: پوشش و لباس خانم امینی با آنچه در تصویر کلاس آموزشی منتشر شده متفاوت بوده است.

وی گفت: در زمان انتقال خانم امینی هیچ مشاجره و مقاومتی نبوده و حتی به گفته افراد دیگر داخل ون شوخی و مزاح توسط خانم امینی صورت گرفته است.

سردار رحیمی گفت: به غیر از خانم امینی ۶ نفر دیگر هم داخل ون بوده اند و یکی از آنها نیروی پلیس بوده است.

 
حجم ویدیو: 2.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33
منبع فارس
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • reza

    دوربین های مترو را بررسی کنید و لحظه بازداشت اینها اتفاقات بعد از ماجرای اصلی است .

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی