کد خبر : 13505

تجاوز و جنایت جوان سیاه پوست

مردی 23 ساله، که به اتهام شکنجه و تجاوز جنسی به دوست دخترش به قید وثیقه آزاد شده بود، متهم به قتل او و ناپدری اش است.

به گزارش ورنداز :

مردی 23 ساله، که به اتهام شکنجه و تجاوز جنسی به دوست دخترش به قید وثیقه آزاد شده بود، متهم به قتل او و ناپدری اش است. در 2 ژوئن کمی قبل از ساعت 7:30 صبح، افسران پلیس دیترویت به خانه ای در بلوک 13000 خیابان کیلبورن به گزارش حمله  داخلی پاسخ دادند.جاناتان ولش ظاهراً در ساعت 3 بامداد دوست دختر 22 ساله‌اش را با تجاوز  جنسی به او بیدار کرده است. و طبق گزارش‌ها، به او دستور داده رمز تلفن همراهش را در اختیار او بگذارد. با امتناع دختر از این کار جاناتان ولش سعی میکند او را به وسیله کش خفه کند.

  ولش همچنین روی بدن دوست دخترش بنزین ریخت، بازوها و پاهای او را با کاردک فلزی سوزاند. او همچنین، دوست دخترش را با کمربند مورد ضرب و شتم قرار داده و او را با مته تهدید کرده است.

ظاهراً دوست دختر او که بعداً به نام زلایا فریزر شناخته شد، توانست از خانه فرار کند و به خانه همسایه فرار کند و با پلیس تماس بگیرد.اما  ولش او راتا خانه ی همسایه دنبال کرده و به در همسایه لگد زده است. به گفته ورثی، ولش قبل از رسیدن ماموران به محل، محل را ترک کرد. بنا بر گزارش ها، او حدود ساعت 11:24 صبح همان روز دستگیر شد.

دستگیری ولش ورثی

ولش ورثی متهم به شکنجه  ، تهاجم درجه یک به خانه،  رفتارجنایتکارانه درجه سوم، تجاوز، حمله به قصد صدمه بدنی بزرگ متهم شد.

ودر 12 ژوئن محاکمه، و وثیقه 100000 دلار دریافت کرد.

ازادی ولش و اقدام به قتلی دیگر

دو روز پس از آزادی ولش، در روز یکشنبه، 10 ژوئیه، افسران پلیس هارپر وودز به یک خانه در نزدیکی خیابان‌های کنوشا و سانیلاک به گزارشی مبنی بر نگهداری شخصی در آن پاسخ دادند. گفته می شود که در صحنه، ولش در داخل خانه سنگر گرفته شده بود و مادرش که گفته می شود با چاقو او را زده بود، توانست فرار کند.

 مادر ولش  با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد. علاوه بر آن همسایگان به مقامات گفتند که شاهد بودند ولش نوزادی را از پنجره بیرون انداخت و همچنین در جریان این درگیری، از داخل خانه به سمت مأموران شلیک شد. و همچنین  گفته می شود خانه به آتش کشیده شده است.

ولش در نهایت تسلیم و پس از هفت ساعت بازداشت گردید.

مقامات در داخل خانه، اجساد ناپدری را پیدا کردند.

سوابق نشان می دهد که ولش برای بار دوم در 14 جولای به اتهام حمله به قصد قتل و قتل عمد درجه یک به وین کانتی محکوم شد. جلسه بعدی  دادگاه او 20جولای برگزار می شود.

منبع رکنا
ارسال نظر

تبلیغات متنی