کد خبر : 13453

کشتی آزاد | مسابقات جهانی کشتی آزاد | رضا اطری | رحمان عموزاد خلیلی

۳ آزادکار کشورمان در اوزان پایانی توانستند به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

به گزارش ورنداز :

3 ایرانی در نیمه‌نهایی مسابقات جهانی کشتی آزاد

 رحمان عموزاد آزادکار کشورمان در مرحله یک چهارم با حریفی از قزاقستان سرشاخ شد.

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست با نتیجه 8 بر یک جون سوک یون از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر صفر اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله به مصاف آدیل اوسپانوف از قزاقستان رفت که در یک مبارزه حساس با نتیجه 13 بر 2 حریفش را از پیش رو برداشت تا نخستین کشتی‌گیر کشورمان در این مرحله در 3 وزن پایانی باشد. محمدحسین محمدیان و رضا اطری نیز دقایقی دیگر برای رسیدن به نیمه‌نهایی روی تشک خواهند رفت.

در مسابقات جهانی کشتی آزاد در وزن 61 کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه 11 بر یک بصیر علی لی از مقدونیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر اسلام بازرگانوف از آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با گئورگی وانگلوف از بلغارستان کشتی گرفت که با نتیجه 6 بر 3 پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه پیدا کرد.

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ساموئل شرر از سوئیس رفت که با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد.

وی در این مرحله با ماگامد زاخاریف از اوکراین مبارزه کرد که توانست در این کشتی سخت حریفش را با نتیجه 8 بر 5 شکست داد تا راهی نیمه‌نهایی شود. این مرحله امشب برگزار می‌شود.

منبع فارس
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی