کد خبر : 13442

پژمان جمشیدی | پدر پژمان جمشیدی | خواهر پژمان جمشیدی

مامک جمشیدی (خواهر پژمان جمشیدی) عکسِی از برادرش در گریمِ نقشِ فریبرز در سریال زیرخاکی در کنار عکس پدرشان قرار داده است.

به گزارش ورنداز :

مامک جمشیدی (خواهر پژمان جمشیدی) عکسِی از برادرش در گریمِ نقشِ فریبرز در سریال زیرخاکی در کنار عکس پدرشان قرار داده است.

مامک جمشیدی نوشت:

«پسر کو ندارد، نشان از پدر

تو بیگانه خوانش، مَخوانش پسر

شباهت عجیب بابام و پژمان»

پژمان جمشیدی با جوانی پدرش شباهتِ حیرت‌انگیزی دارد.

 
 

پژمان جمشیدی: به سیمرغ فکر نمی‌کنم!

پژمان جمشیدی در نشست خبری دومین فیلمی که در جشنواره فجر دارد، گفت: نگاهم به سینما حرفه‌ای نیست و اگر احساس کنم فیلمنامه‌ای با نگاه من، خوب است در آن بازی می‌کنم اما الان به سیمرغ فکر نمی‌کنم.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، نشست خبری فیلم سینمایی «بی‌مادر» با حضور عوامل فیلم از جمله سید مرتضی فاطمی کارگردان، علی اوجی و محمدرضا مصباح تهیه کننده، محمود دهقانی طراح گریم، مسعود سلامی فیلمبردار و میترا حجار، پردیس پورعابدینی، پژمان جمشی/دی بازیگران فیلم روز جمعه، ۱۵ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

پژمان جمشیدی درباره نقش خود در فیلم «بی‌مادر» گفت: «نگاه من به سینما حرفه‌ای نیست و اگر احساس کنم فیلمنامه‌ای با نگاه من خوب است و نقشم را دوست دارم؛ قطعا در آن حضور خواهم داشت و حتما برمبنای احساسم پیش می‌روم.»

جمشیدی در پاسخ به این سوال که آیا به سیمرغ گرفتن در جشنواره امسال فکر می‌کند، گفت:

«من به سیمرغ گرفتن فکر نمی‌کنم و صحبت در این باره خیلی زود است و باید بازی همه عزیزان را نگاه کرد و بعد نظر داد. یادداشت‌های شما من را دلگرم می‌کند اما به سیمرغ فکر نمی‌کنم.»

منبع وقت صبح
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی