کد خبر : 13321

رهام هادیان | ماکان بند

رهام هادیان که چند روز پیش ویدئویی از خودش با آهنگ گروه بی تی اس منتشر کرده بودد حالا در تصویری جدید با این موسیقی شوخی کرد.

به گزارش ورنداز :

ادامه شوخی ماکان بند با موسیقی کره؛ “ناموسا” دارند!

 رهام هادیان عضو ماکان بند ویدئویی منتشر کرد که در آن یک آهنگ کره ای در ماشین پخش می شود و کلمه ای به کار می رود که شبیه واژه “ناموسا” فارسی است.

ماکان بند با موسیقی کره شوخی کرد.

 

گفتنی است طرفداران بی تی اس و ماکان در ایران گاهی با هم کل کل دارند. ظاهرا هادیان هم متوجه این موضوع شده و زیرپوستی وارد این بحث ها شده است.

گروه ماکان که چند وقتی است کنسرت نداشته بیشتر در فضای مجازی فعالیت دارد و بیشتر به ورزش و استوری گذاشتن می پردازد.

ظاهرا اشتراکاتی هم بین طرفداران کیپاپ و ماکان وجود دارد و برخی از آنها طرفدار هر دو گروه هستند.

آرمی‌هایی که با ماکان بند ارتباط برقرار نمی کنند از این استوری های رهام هادیان دل خوشی ندارند و آن را برای شهرت بیشتر با استفاده از bts می دانند.

اما برخی می‌گویند این استوری ها موجب اشتی ارمی‌ها و ماکانی ها می شود.

منبع وقت صبح
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    این کار رهام اصن قشنگ نیس برای بالا بردن طرفداری خودشو نمیدونم جلب توجه بیشتر از بی تی اس سو استفاده میکنه . واقعا که کاش قبل از این کارا میرف سرچ میکرد میدید این گروهی که به مسخره گرفتتش کیه. متاسفم براشون واقعا.

  • پری

    بنظر من رهام داره هادیان داره با ما آرمیا شوخی می‌کنه منکه میگم همه فندما گاهی باهم دعوا دارن اما خود سلب ها باهم مشکلی ندارن منکه دلیل اینهمه دعوا رو نمیدونم🙂

  • آرمی

    کاملا باهات موافقم🖒

  • Army_مشکلی داری؟؟

    اگه دهنشون رو ببندن مثل بچه ها انقدر ز. ر مفت نزنن مشکی پیش نمیاد! مثل اینکه از بزرگی فندوم ما خبر ندارن؟ حدود 1 میلیارد فن که 10 میلیونشون تو ایران هستند

  • ناشناس

    عجب گیری دادینا

تبلیغات متنی