کد خبر : 13200

درگیری خونینی | قتل | درگیری خونینی در روستای ورجوی

جوان 25ساله که بر سر اختلافات قبلی با 2جوان 30ساله درگیر شده و آنها را با ضربات قمه به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ورنداز :

ظهر یکشنبه مأموران پلیس شهرستان مراغه در جریان درگیری خونینی در روستای ورجوی قرار گرفتند و راهی آنجا شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که درگیری میان 3جوان رخ داده و در جریان آن 2نفر با ضربات قمه به قتل رسیده‌اند و نفر سوم مجروح شده است. فرد مجروح که عامل این جنایت هولناک بود بازداشت شد. از آنجا که او دچار جراحات سطحی شده بود به بیمارستان انتقال یافت و پس از پانسمان زخم‌هایش به اداره آگاهی منتقل شد.

متهم که جوانی 25ساله است در بازجویی‌ها به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و درباره درگیری خونینی در روستای ورجوی گفت که از مدتی قبل با مقتولان که 2جوان 30ساله بودند اختلافات شخصی داشته است. تا جایی که چندبار با هم مشاجره کرده بودند و در نهایت روز حادثه درحالی‌که قمه‌ای با خود داشته به سراغ آنها رفته، غافلگیرشان کرده و با ضربات قمه هر دوی آنها را به قتل رسانده است.

به‌گفته سرهنگ مستجاب فتحی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مراغه، عامل جنایت پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد.

 
 
منبع منیبان
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    مقتول خودش رفته خودش را معرفی کرده

  • ناشناس

    اونا رفتن سراغ قاتل نه همش دروغه قاتل با قمه خودشوون زده

  • ناشناس

    قاتل باید به سزای اعمالش برسه وقصاص بشه میگن یک قتل هم در کرمانشاه انجام داده وفرارکرده بود

  • ناشناس

    ای کاش در ورجوی این جنایت صورت نمی‌گرفت اما علی آقا را خسته کرده بودند کاش رضایت بدهند قهرمان روستا شوند کاری که شده لعنت به شیطان

  • ناشناس

    درجه همش قاتل ورجوی قاتل نیست آن از جان خودش دفاع کرده مگر نه آنها آن را می‌کشتند در قرآن هم آمده انسان زمانی که دید خواهند کشته باید از جانش دفاع کند دست مریزاد به خدا بی تعصب گفتم بیگانه هست علی اما از خودش دفاع کرده با عرضه بوده به خدا

تبلیغات متنی