کد خبر : 13162

قتل | قتل با قرص

با مرگ مشکوک این دختر جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را مسمومیت با قرص برنج اعلام کردند.

به گزارش ورنداز :

نقشه قتل با قرص برنج

نیمه شب دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ پیکر نیمه جان دختر ۱۴ ساله ای به نام مایسا به بیمارستانی در منطقه پردیس تهران منتقل شد‌ شواهد نشان می داد دختر نوجوان مسموم شده است .تلاش پزشکان برای نجات جان وی آغاز شد اما ساعتی بعد دختر نوجوان روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد. با مرگ مشکوک این دختر جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را مسمومیت با قرص برنج اعلام کردند.

در این میان خواهر مایسا به نام مانیلا اظهارات وحشتناکی را مطرح کرد .

وی در حالی که به شدت اشک می ریخت درمورد نقشه ی قتل با قرص برنج گفت: پدر و مادرم چند سال است که از هم جدا شده اند و من و خواهرم با پدرمان زندگی میکنیم .پدرمان مرد سخت گیری است و مدام از من و خواهرم ایراد می گرفت. او حتی اجازه نمی داد به تنهایی از خانه بیرون برویم. دیشب پدرم وقتی به خانه آمد با خودش 2 قرص آورده بود که آنها را به من و خواهرم داد و از ما خواست آنها را بخوریم .من ترسیدم و قرص را نخوردم اما مایسا آن را خورد و یکباره حالش بد شد .با اصرار من پدرم او را به یک درمانگاه برد ولی پزشکان متوجه ماجرا نشدند و خواهرم پس از تزریق یک سرم ترخیص شد .اما نیمه‌شب بار دیگر حالش بد شد. مایسا حتی نمی توانست به خوبی نفس بکشد. من با گریه از پدرم خواستم او را به بیمارستان برساند. اما خواهرم در بیمارستان فوت شد.

 به دنبال اظهارات این دختر پدر وی تحت بازجویی قرار گرفت و منکر خوراندن قرص قتل با قرص برنج به دو دخترش شد.

وی گفت: هیچ پدر سنگدلی حاضر به کشتن دخترش نمی شود .چطور ممکن است من دست به چنین جنایتی بزنم .من اتهامم را قبول ندارم و دختر بزرگم به دروغ چنین حرفی را مطرح کرده است.

 ماموران پلیس در ادامه تحقیقات به پرس و جو از همسر سابق وی پرداختند .

مادر قربانی گفت: من شک ندارم شوهر سابقم با خوراندن قرص دختر م را کشته و قصد داشته هر دو دخترم را سر به نیست کند .شوهرم آن شب از لحظه لحظه به هم خوردن حال دخترم و جان دادن او و انتقالش به بیمارستان فیلم گرفته و برای من ارسال کرده بود. او چه انگیزه ای برای این کار داشته؟ او قطعا با این کار قصد داشته تا خودش را بیگناه نشان دهد و از دام قانون بگریزد.

این زن در حالی که اشک می ریخت ادامه داد: آن روز من با دخترم تلفنی صحبت کردم .حال او خوب بود و هیچ مشکلی نداشت . شوهرم با خوراندن قرص و او را کشته است من برایش اشد مجازات می خواهم.

 در حالی که مرد جوان منکر اتهامش بود برای وی کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی در دادگاه از خود دفاع کند.

 

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی