کد خبر : 13111

فال روزانه | فال

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!

به گزارش ورنداز :

اگر با این مثل موافق هستید می توانید  فال روزانه امروز  (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. 

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۱ شهریور:

سالی که پیش رو دارید فرصت های زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد و شانس این را خواهید داشت که رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. شما با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که منافع زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. همسرتان و شریک عاطفی‌تان شما را در تمام طول سال مورد حمایت و محبت خود قرار خواهد داد و در روزهای سختی در کنارتان خواهد بود.  روابط عاطفی شما در تمام طول سال به خوبی پیش خواهند رفت و عشق و محبت زیادی از جانب طرف مقابلتان دریافت خواهید کرد. اگر هنوز مجرد هستید امسال به احتمال زیاد پایان بخش دوران تجرد شما خواهد بود. آبان، دی، فروردین و مرداد بهترین ماه های سال هستند.

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است به نظر دیگران کمی بداخلاق، بی حوصله و بی توجه بیایید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و این موضوع وقت زیادی برای فکر کردن به احساساتتان برای شما باقی نخواهد گذاشت. این همه وظیفه ای که به دوش دارید و باید انجام شوند باعث اضطراب و بیقراری شما شده اند و نمی توانید آرام بگیرید. اگر از اول کار نیت و برنامه های خود را مشخص کنید توانایی این را خواهید داشت که با وجود این همه شلوغی و هیاهو در مسیر خود باقی بمانید و از راهتان منحرف نشوید. اگر اهداف خود را به طور دقیق تعیین کنید حتی اگر شرایط اطرافتان به طور دائم تغییر کنند هم شما می توانید روی آنها متمرکز یمانید. شما مجبور نیستید جواب همه را بدهید. یک ملاقات ساده تاثیر عمیقی رویتان گذاشته، ارتباط تان را با دیگران قطع نکنید. تنهایی به شما کمکی نخواهد کرد. در مورد مسئله ای لازم است همین حالا تصمیم بگیرید. همان کاری را بکنید که اگر انجامش ندهید بعدا پشیمان می شوید. چشمتان به جلو باشد نه به پشت سر.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است به فکر برنامه ریزی برای رفتن به یک مسافرت باشید. شما چند ماه گذشته را به سختی کار کرده اید و بسیار خسته هستید. به نظر خودتان به استراحت کوتاهی نیاز دارید و این مسافرت می تواند انرژی از دست رفته شما را بازیابی کند. امسال می خواهید مسافرتی متفاوت با دیگر سفرهایتان داشته باشید مثلا ممکن است بخواهید به کشورهایی سفر کنید که پیشینه ی تاریخی و معنوی دارند. مدت زیادی است که به خاطر کارهایتان از خانواده و کسانی که دوستشان دارید جدا هستید. سعی کنید بیشتر با خانواده وقت بگذرانید. نسبت به آینده امیدوار باشید و به یاد داشته باشید که بهترین چیزها به سمت کسانی می آیند که صبر می کنند. ترس را از خودتان دور کنید، این روزها شما گاهی حتی از اتفاقات خوب هم برداشت بد می کنید. هیچ کاری را مخفیانه انجام ندهید. بالاخره هر کاری روزی مانند خورشید در آسمان خواهد درخشید. مشکلتان را پیدا کنید تا بتوانید با آن روبرو شوید و برطرفش کنید نه اینکه دائم به دنبالتان بکشانیدش.

فال امروز متولدین خرداد

امروز سلامتی شما در بهترین وضعیت خود قرار دارد. به احتمال زیاد از نظر روحی، جسمی و احساسی بسیار قوی هستید و انرژی زیادی دارید. شما آماده مصرف این انرژی فوق العاده ی خود برای رسیدن به تمام هدف های مهمتان هستید. اگر از لحاظ فیزیکی مشکلی برایتان پیش آمده باشد آرزوهایتان به شما کمک می کنند که مسدومیت هایتان را زودتر پشت سر بگذارید و پیشرفت کردن را از سر بگیرید. افزایش درک متقابل شما و کسانی که با آنها ارتباط دارید روابطتان را سرشار از عاطفه و احساس خواهد کرد. از پیروزی هایی که در گذشته داشته اید انرژی بگیرید، سعی کنید شخصیت خود را تغییر ندهید و همانگونه که هستید به راهتان ادامه دهید و از روزتان لذت ببرید. این هفته فرصت آن را دارید که حرفتان را رک به طرف مقابلتان بگویید. این فرصت را از دست ندهید. یک عادت بد را کنار بگذارید. شخصی در اطرافتان اشتباهی می کند و تاوانش را شما می پردازید. بدخلقی نکنید، او به اندازه کافی شرمنده است. برای یک مهمانی تدارک خواهید دید.

فال روزانه متولدین تیر

شما در ایجاد تعامل با دیگران بسیار ماهر هستید و این مهارت شما امروز بیشتر از روزهای دیگر به کارتان خواهد آمد. درک و فراست شما بسیار بالاست و قادر هستید به طور غریزی افکار، نیازها و خواسته های دیگران را بدون اینکه حرفی بزنند و یا کاری کنند، درک کنید. شما بی هیچ چشم داشتی تجربیات و دانش خود را به دیگران انتقال می دهید. البته این کار شما به سود خودتان نیز هست هرچند که به آن نیازی ندارید. اطرافیانتان قصد خیر شما را درک می کنند و به شما نزدیکتر می شوند و احترام خاصی برای شما قائل می شوند. این ممکن است از جنبه های مختلف به نفع شما باشد. رویداد های اجتماعی ممکن است موجب آشنایی شما با افراد جدید و دوستی با آنها شود. در کاری که می خواهید برای اولین بار انجام بدهید بسیار دقت کنید و با احتیاط پیش بروید تا دچار ضرر و زیان نشوید. در رابطه عاطفی و احساسی‌تان بهتر است چشم‌هایتان را روی واقعیت نبندید. وارد یک بحث فرسایشی نشوید، سکوت کنید و نشنیده بگیرید خواهید دید که خیلی زود از عصبانیتتان کم می شود.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز پر از شور و هیجان هستید و انرژیتان تمامی ندارد. با این حال ممکن است چیزی در اعماق ذهنتان مانند خوره اعتماد به نفس شما را از بین ببرد. شاید اگر بتوانید افکار خود را کنترل کنید و به خودتان انگیزه بدهید اثر این انرژی منفی مقطعی و گذرا باشد. زمانی که به دلیل اصلی این منفی نگری پی ببرید می توانید خیلی سریع و راحت به آن غلبه کنید و موقعیت خود را به عنوان یک قهرمان حفظ کنید. اگر دوستانتان به کمک شما نیاز دارند، حتی اگر سرتان شلوغ بود و حوصله نداشتید هم، روی آنها را زمین نیندازید. شاید شما تنها کسی باشید که می تواند به او کمک کند. گوش کردن به حرف او زمان چندانی از شما نخواهد گرفت. منتظر یک نامه یا مجوز هستید که به زودی به دستتان می رسد. زمان برای شما بسیار مهم و حیاتی‌ست بهتر است به کارهایتان سرعت بدهید. تصمیم مهمی را بر اساس نظر دیگران نگیرید، خودتان دست به کار شوید و تحقیق کنید. اخبار مهمی به شما می رسد و شما را به شک می اندازد این شک برای شما خوب است.

 فال امروز متولدین شهریور

خلاقیت فعلی شما صحنه ای زیبا به وجود آورده است که ارزش نگاه کردن را دارد، زیرا به نظر می رسد که شما دارید با آزادی کامل و بر اساس رویاهایتان زندگی می کنید. شما بال های خود را گشوده اید و دارید به سرعت پرواز می کنید و پیش می روید. البته این احساسات و تفکرات شما، هر چند به نظر دیگران ناشناخته باشند هم ریشه در واقعیت دارند و این موضوع باعث می شود که شما تماس خود با دنیای واقعی را از دست ندهید. توانایی شما در ایجاد تعادل بین ماجراجویی و مسئولیت پذیری آگاهانه شما را قادر می سازد که بهتر از همیشه به سوی آینده پرواز کنید. تا می توانید بلند بپرید! البته یادتان باشد زمان کافی برای استراحت کردن را نیز در برنامه خودتان قرار دهید. با شخصی به طور اتفاقی در محیط کار آشنا می شوید با این تازه آشنا بسیار احساس نزدیکی می کنید. رفتن به یک مکان یا حضور در جمعی شما را از دنیای اطرافتان جدا می کند. از شخصی در اطرافتان که از شما سو استفاده می کند و تلاش هایتان را به نام خودش می نویسد دوری کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز علاقه شما به تفکر درباره موضوعات جدی مانع پیوستن شما به دیگران در بازی و تفریح نخواهد شد. حتی اگر وسوسه شوید که برای دیگران رئیس بازی در بیاورید هم وقتی روحی سبکبال و شاد داشته باشید نمی توانید این کار را برای مدت زیادی ادامه دهید. شریک شدن در شادی های دیگران و لذت بردن از روزتان امروز بیش از رسیدن به هر هدف و برنامه ریزی دیگری می تواند برایتان مفید باشد. همه ما لازم داریم که گاهی بدون اهمیت دادن به هیچ چیزی و بی آنکه فکرمان را درگیر مسائل و مشکلاتمان بکنیم آزادانه به بازی و تفریح بپردازیم. اگر احساس خشم و استرس می کنید بهترین کار ممکن این است که به موسیقی روی بیاورید و با صدای بلند همراه با آهنگ ها بخوانید. در انجام یک کار حرفه ای باید از افراد حرفه ای استفاده کنید. وقت طلاست وقتتان را هدر ندهید. برای آرامشتان در محیط کار یا خانه گل و گیاه تهیه کنید و به آن ها برسید. خطایی در گذشته کرده اید آن را بپذیرید و از این مرحله بگذرید. یک سفر کوتاه خستگی از تنتان بیرون می کند.

فال روزانه متولدین آبان

شما امروز دوست دارید جنبه عصیانگر و عجیب و غریب وجودتان را به نمایش بگذارید و دیگران هم نمی توانند تصمیم بگیرند که آیا شما دیوانه هستید و یا این کارها ناشی از هوش و نبوغ شما هستند. باید خدا را شکر کنید که نیرویی قوی از درون شما را هدایت می کند تا پایتان را از حد مجاز فراتر نگذارید و کاری نکنید که دیگران در موردتان بد قضاوت کنند. به حس درونیتان اعتماد کنید، این حس شما را به راه اشتباهی نخواهد کشاند، به نبوغ خود اطمینان داشته باشید. شما این قدرت جادویی را دارید که با باور به این که هیچ چیز غیر ممکن نیست، هر کاری که می خواهید را انجام دهید. لازم نیست به الگوهای قدیمی پایبند بمانید، از خلاقیت خود استفاده کنید. این هفته تا می توانید کارهای امروز را به فردا نیندازید ناگهان می بینید که چندین کار نکرده دارید و زمانی برای به پایان رساندن آن ها ندارید. در چند ماه آینده موردی برای یک تصمیم گیری مهم برایتان پیش می آید، حواستان باشد که سریع و ناگهانی تصمیمی نگیرید و با بی احتیاطی وارد عمل نشوید.

فال روزانه متولدین آذر

درک شما از خودتان و موقعیتی که در این دنیا دارید در حال تغییر است زیرا همه چیز آنقدر سریع دارد اتفاق می افتد که حفظ ذهنیت فعلیتان امری غیر ممکن خواهد بود. خوشبختانه با چنان اشتیاقی در انتظار آینده هستید که هیچ هراس و تردیدی در خود احساس نمی کنید. با این حال ممکن است کمی در شرایط فعلی حس غریبی داشته باشید، ولی خیلی زود خواهید توانست خودتان را با تغییرات به وجود آمده تطبیق دهید و طوری رفتار کنید که انگار نه انگار چیزی عوض شده است. اگر موفقیت برایتان اهمیت دارد باید خودتان را برای شکست نیز آماده کنید. اگر با یک بار و دو بار به نتیجه دلخواهتان نرسیدید نا امید نشوید و باز هم تلاش کنید. از امروز تحقیقات تان را شروع کنید. در برابر هر مانع و مخالفتی بایستید، مخصوصا وقتی که مسائل اعتقادی پیش می آید. ثابت قدم باشید و زود از میدان خارج نشوید. در روزهای آینده شور و شوق زیادی برای انجام کارهایتان خواهید داشت. برای گرفتن مدرکی همین امروز اقدام کنید.

فال روز متولدین دی

امروز سرشار از انرژی و شور و هیجان هستید و بدون هیچ محدودیتی بر اساس احساسات درونیتان عمل می کنید. با این حال در طول روز گاهی اوقات به خودتان و صحت کارهایی که انجام می دهید شک خواهید کرد، ولی این حالت خیلی گذرا خواهد بود. خیالتان راحت باشد؛ هر بار که این حس ناخوشایند در شما به وجود بیاید شور و هیجان شما به آن غالب خواهد شد. این انرژی مثبت شما مسری است و به دیگران هم سرایت خواهد کرد، ولی باید یادتان باشد که اگر به دیگران و حد و حدود آنها احترام بگذارید، در مسیر دنبال کردن رویاهایتان بیشتر از شما حمایت خواهند کرد. به نظر خودتان این اواخر در رابطه عاطفیتان کمی خودخواهانه برخورد نمی کنید؟ با شخصی که فکر می کند فقط خودش مهم است و منافع دیگران را در نظر نمی گیرد، مشورت نکنید. به سلامت تان بیشتر اهمیت بدهید. این هفته به شما پیشنهاد می شود تا در انجام یک کار خیر شرکت کنید. با شخص نزدیک به شما که از دست تان دلخور است تماس بگیرید و کدورت ها را برطرف کنید.

فال متولدین بهمن

امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید، ولی باید مواظب باشید در کارهایتان مشکلی پیش نیاید. انرژی های موجود در امروز باعث می شوند که خیلی زود حواستان پرت شود و کارهایی بکنید که معمولا از شما بعید هستند؛ مثلا ممکن است کیف پولتان را در منزل جا بگذارید و یا یکی از قرارهایی که دارید را فراموش کنید. شاید دلتان بخواهد از این همه کار و هیاهو فرار کنید، چرا که این حالت باعث می شود مضطرب و عصبی شوید. با این حال نیازی نیست که برای رسیدن به آرامش و راحتی واقعیت ها را نادیده بگیرید. اجازه دهید حس درونیتان در طول روز راهنمای شما باشد و با آرامش درونیتان به شلوغی امروز غلبه کنید. بین کار و زندگی توازنی ایجاد کنید. این روزها تعادل زندگی تان بر هم ریخته. شخصی از نزدیکانتان را دائم نصیحت می کنید، اما خودتان مدام در حال اشتباه کردن هستید. دست از سر دیگران بردارید و کمی در مورد رفتارتان بیشتر فکر کنید. خبری مهم به شما می رسد، با آن درست برخورد کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

به نظر می رسد که همه دارند از امروز خود لذت می برند و شما هم دلتان می خواهد که بخشی از این تصویر خوشایند باشید. ولی یادتان باشد که اگر می خواهید این صحنه زیبا خراب نشود باید در آن با افرادی که مورد احترامتان هستند شریک باشید. نیازی نیست که توجه همه فقط روی شما باشد. شما خیلی خوب می دانید که با ایفا کردن نقش اول بار مسئولیتتان چقدر سنگین خواهد شد. با این حال دلتان می خواهد لحظاتی چند چشم ها همه به سوی شما باشند. خوشبختانه جذابیت ذاتی شما این امکان را برایتان فراهم خواهد کرد، به شرط آن که در آن اغراق نکنید. شما خیلی خوب می دانید که بهترین نقشی که می توانید بازی کنید نقش خود واقعیتان است. قبلا شجاعت بیشتری داشتید و کارهایی می کردید که امروز حاضر به انجام آنها نیستید. برای گرفتن تصمیمی مهم یا انجام دادن کاری تحت فشار دیگران قرار می گیرید، عجله نکنید، صبور باشید و بدون دانستن تمامی شرایط، کاری را شروع نکنید. وارد بحثی که برایتان منفعتی ندارد نشوید.

منبع مجله تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی