کد خبر : 13108

غذای ارزان | غذای مقرون بصرفه

غذا‌های حاضری و ارزان برای خانواده همه را خوشحال نگه خواهد داشت و به شما زمان بیشتری برای لذت از با هم بودن می‌دهد.

به گزارش ورنداز :

غذا‌های حاضری وغذای ارزان برای خانواده همه را خوشحال نگه خواهد داشت و به شما زمان بیشتری برای لذت از با هم بودن می‌دهد.گرانی مواد غذایی را امروزه همگان اذعان می‌دارند. البته رفع و رجوع این دغدغه خیلی هم مشکل نیست. فقط شاید نیاز باشد گاهی قید پلو و چلو و گوشت و ماهیچه را بزنید و دست کم دو سه روزی در هفته را هم سالم‌تر بخورید و البته هم ارزان‌تر

یتیمچه کدو بادمجان، بدون گوشت

یتیمچه کدو بادمجان یکی از انواع یتیمچه‌‌ها‌‌ است که بسیار ساده تهیه‌‌ می‌شود. شما‌‌ می‌توانید این غذا را برای شام یا ناهار تهیه کنید. در واقع یتیمچه‌‌ها جزء خوراک‌‌های سریع و راحت هستند که نیازی به گوشت ندارند و برای افراد گیاه‌خوار نیز بسیار مناسب هستند. یتیمچه‌‌ها انواع مختلفی دارند و با انواع سبزیجات تهیه‌‌ می‌شوند.

یتیمچه

یک رولت ارزان و خوشمزه

رولت‌ها از انواع پیش‌غذا‌های خوشمزه، شیک و متفاوتی هستند که به دو صورت سرد و گرم سرو می‌شوند. رولت سیب زمینی یکی از انواع این رولت‌ها است که با مواد اولیه کم هزینه و با روشی بسیار آسان تهیه می‌شود. این رولت جزو غذا‌های سرد است و تهیه آن نیازی به پخت ندارد.

غذای ارزان و ساده

شامی لوبیا چشم بلبلی

شامی لوبیا چشم بلبلی یکی از خوشمزه‌ترین شامی‌ها است که طعم و مزه آن بیشتر شبیه فلافل و بسیار مقرون به صرفه است. این شامی بیشتر در شمال کشور تهیه می‌شود ولی شما به راحتی می‌توانید برای ایجاد تنوع در غذاهای خود این شامی را تهیه کنید و به صورت ساندویچی یا همراه با پلو میل نمایید.

شامی

کوکوی عدس

کوکوی عدس یکی از انواع کوکوهای خوشمزه و پر خاصیت ایرانی است که علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارد و خیلی سریع آماده می‌شود خواص زیادی نیز برای بدن دارد. کوکو عدس را می‌توانید به عنوان یک غذای سبک در فهرست غذایی خود قرار دهید.

غذای ارزان و فوری

کوکوی اسفناج

کوکو اسفناج یکی از انواع کوکوهای خوشمزه و مجلسی ایرانی است. این کوکوی محبوب علاوه بر اینکه طعم بسیار خوبی دارد، به دلیل وجود اسفناج خواص زیادی نیز برای بدن دارد.

منبع مجله دلتا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی