کد خبر : 13076

آزار جنسی | قتل دختر 25 ساله

دختر 25 ساله به قتل رسید.

به گزارش ورنداز :

شنبه 19 شهریورماه جاری، پرسنل بیمارستان ابن‌سینا در شهرزیبا مرگ مشکوک دختر جوانی را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دادند.

تیم جنایی پس از حضور در محل مورد نظر با جسد دختر 25 ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر ضرب و جرح و آزار و اذیت به کام مرگ فرو رفته بود که در گام‌ نخست مشخص شد، متوفی اهل شهر اهواز بوده و 2 روز قبل توسط عموی خود به این مرکز درمانی منتقل شده است.

تجاوز در قطار

بدین ترتیب عموی این دختر جوان هدف تحقیقات قرار گرفت؛ وی به بازپرس کشیک قتل گفت: برادرزاده‌ام قبل از مرگش روی تخت بیمارستان ادعا کرده بود، توسط فرد یا افراد ناشناس از محل کارش در اهواز به خانه‌ای در شمال ایران ربوده شده و در آنجا هدف ضرب و جرح و آزار و اذیت وحشتناک قرار گرفته است.

عموی مقتوله در ادامه گفت: برادرزاده‌ام ادعا کرد پس مدتی توانسته از دست این افراد فرار کند و راهی تهران شود که پس از رسیدن به این شهر بزرگ، به یک خوابگاه پناه برده و در آنجا با من تماس گرفته است؛ این در حالی بود که وقتی به تهران رسیدم وی را سریعا به بیمارستان ابن‌سینا منتقل کردم که بر اثر شدت جراحات وارده روی تخت بیمارستان فوت کرد.

 

بازپرس شعبانی، پس از دریافت این اطلاعات‌ مهم، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد تا مسیر تردد مقتوله را ردیابی کنند؛ همچنین جسد دختر جوان برای بررسی‌ و آزمایش‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

به گزارش تسنیم، تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی ادامه دارد.

 

منبع فرتاک نیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی