کد خبر : 13057

دوو | محصولات دوو | محصولات جدید دوو

شرکت دوو در دهه‌ی هشتاد کار خود را در ایران شروع کرد و نمایندگی خود را به ثبت رساند. دوو از اواخر دهه 80 به ایران آمد و بلافاصله پس از ثبت نمایندگی، استقبال بی‌نظیری از محصولات لوازم خانگی این برند کره‌ای شد.

به گزارش ورنداز :

محصول جدید دوو روانه‌ی بازار می‌شود

شرکت دوو در دهه‌ی هشتاد کار خود را در ایران شروع کرد و نمایندگی خود را به ثبت رساند. دوو از اواخر دهه 80 به ایران آمد و بلافاصله پس از ثبت نمایندگی، استقبال بی‌نظیری از محصولات لوازم خانگی این برند کره‌ای شد.

شرکت دوو، سال‌ها در حوزه‌های مختلف، از تولید خودروهای شیک گرفته تا لوازم خانگی متنوع، فعالیت داشته است. حالا این برند معروف کره‌ای اعلام کرده که به زودی محصول جدیدی را روانه‌ی بازار می‌کند.

سورپرایز دوو برای طرفداران و خریدارانش فقط در این حد رونمایی شده که محصول جدید، در دسته‌ی لوازم خانگی بوده و اواسط مهرماه سال جاری معرفی می‌شود. شرکت دوو ترجیح داده جزئیات این محصول نوظهور فعلا پنهان بماند. با این حال، احتمالا به زودی فعالیتهای تبلیغاتی برای معرفی این محصول آغاز می‌شوند.

شرکت دوو از سال 1967 پایه‌گذاری شد. اقتصاد کشور کره که در آن سال‌ها بیشتر بر محصولات کشاورزی بنا شده بود، با درخشش برند دوو و برندهای نوظهور دیگر به سمت صنعتی شدن پیش رفت و معجزه‌ای اقتصادی در این کشور به وجود آمد. 

دوو چند سال پس از تأسیس، صادرات خود را به کشورهای مختلف شروع کرد. این شرکت مجبور بود محصولاتی تولید کند که بتواند با محصولات کشورهای همتای خود در شرق دور مثل مالزی، هنگ‌کنگ و تایوان رقابت کند. دوو توانست کالاهای خود را در اروپا، امریکا، خاورمیانه و آفریقا به‌خوبی به همگان بشناساند و موفقیتی چشمگیر در زمینه صادرات به دست آورد. 

فعالیت‌های تولیدی این شرکت علاوه بر کره، در کشورهایی مثل ایران و لهستان هم صورت می‌گیرد.

دوو در سال گذشته نیز تلویزیون‌های OLED خود را با نام اپرا وارد بازار کرده بود. طرفداران این برند کره‌ای، فقط چند هفته‌ی دیگر باید صبر کنند تا از محصول جدید این شرکت رونمایی شود.

 

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

تبلیغات متنی