کد خبر : 12950

شرط خاستگاری

نیا " همان دختر جوانی است که با انتشار ملاک های عجیبش در انتخاب همسر موفق با دریافت بازدید و نظرات بسیاری شد. او که خود را یک دختر به اصطلاح خودمان غیرتی خواند در یک لایو پر افت و خیز درباره ایده آل هایش در انتخاب همسر گفت.

به گزارش ورنداز :

دسترسی به  فضای مجازی  و  شبکه های اجتماعی  این روزها تبدیل به ابزاری برای به اشتراک گذاشتن هر چیز کوچک و بزرگی از زندگی افراد شده است، مسائلی گاهی مهم و آموزنده و گاهی بی اهمیت و ... . یکی از بحث های داغ در این شبکات، بحث  ازدواج  و انتخاب همسر است که ماجرای یکی از آنها را در ادامه باهم میخوانیم.

نیا " همان دختر جوانی است که با انتشار ملاک های عجیبش در انتخاب همسر موفق با دریافت بازدید و نظرات بسیاری شد. او که خود را یک دختر به اصطلاح خودمان غیرتی خواند در یک لایو پر افت و خیز درباره ایده آل هایش در انتخاب همسر گفت.

مواردی که او مطرح میکرد برای دنبال کنندگانش قابل درک نبود برای همین مدام مورد انتقاد قرار میگرفت. او میگفت که همسرش هرگز اجازه نگاه کردن به هیچ خانمی، حتی مادر و خواهرش را هم ندارد چرا که در این شرایط نمیتواند با او زندگی کند

سپس گفت که چون همیشه حوصله رسیدگی به ظاهر و لباسش را ندارد پس وقتی او در وضعیت بی حوصلگی است، همسرش باید چشمانش را مدتها بسته نگاه دارد. این شروط تنها شروط  عجیب و غریب  " نیا " نبود و شرط های عجیب و غیرقابل انتشار دیگری هم داشت که در نوع خود واقعا منحصربه فرد بودند.

در نهایت او اعتراف کرد که به دلیل ملاک های سخت گیرانه اش تصمیم گرفته با مردی نابینا ازدواج کند چرا که تنها یک مرد نابینا میتواند او را خوشبخت کرد و  عشق  واقعی را برایش معنا کند. در واقع شرط نهایی وی برای ازدواج، نابینا بودن خواستگارش است و واضح عنوان کرده است که با هیچ مرد بینایی ازدواج نخواهد کرد چرا که نمیتواند خوشبختی واقعی را با او تجربه کند.

ازدواج با فرد نابینا نه تنها ایرادی ندارد بلکه کاری بسیار پسندیده ای است اما اظهارات این دختر جوان باعث شد تا کاربران فضای مجازی به این نوع صحبت و نظراتش واکنش های تندی نشان دهند.

روانشناسی که شاهد این بحث ر فضای مجازی بود، به این دختر جوان توصیه کرد حتما مشاوره ای چند دوره ای برای رفع ذهنیتش داشته باشد چراکه ملاک انتخاب همسر او ریشه در مسئله ای نهفته در درونش دارد.

منبع منیبان
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ایوب

    این روزها همه انسانها مخصوصا ایرانی ها مثل اینکه در بی غیرتی و تبلیغ بی غیرتی با همدیگر مسابقات میدهند در هنگام اعتراض هم با هجمه عقب ماندگی ومتحجر و اینگونه کلمات باعث عقب نشینی وقبولاندن این فرهنگ واقعاغغربی باعث رنجش بیشتر مردم وایجاد فضای بی اصالتی وبی فرهنگی می‌شوند و عده‌ای هم فکر میکنند دیگر گذشته گذشته العان باید اینطوری زندگی کرد واگر مثل سایر افراد جامعه نباشند حتما مرک عقب ماندگی خواهند خورد واقعا خداوند به فریاد این مردم برسد در جامعه اسلامی تبلیغات بی غیرت کردن مردم وعادت به فساد آزادانه انجام می‌گیرد

  • علی ابن رضا

    با درود بر تمامی مطالعه گران و پژوهش گران درون محیطی و برون محیطی . همانطوری که مستحضر هستید هر مبحث پیرامون افکار کاربران دنیای مجازی هم مانند هاله یا سیاه چاله چه بصورت مرئی و یا نامرئی ذهن انسانها را بطرف چند گونه فکری می کشاند که افراد را با معادله های چند مجهولی می‌کشاند دنیای غیر مجازی و مجازی از مه دیگر متمایز نیستند !!! خلاصه این همان داستان خانواده فرانسوی که نام دختر( نینا )بوده است را می خواهد نقش بازی کند

  • ناشناس

    برو گم‌شد چه شرط مرخرفی واقعا روانی

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی