کد خبر : 12883

بازسازی | بازسازی خانه | اشتباهات رایجی که همه در بازسازی | کاهش ارزش خانه

اشتباهات رایج در بازسازی خانه که باعث کاهش ارزش خانه شما می‌شود!

به گزارش ورنداز :

اشتباهات رایج در بازسازی خانه که باعث کاهش ارزش خانه شما می‌شود .

 اجاره خانه

تصور عموم بر این است که بازسازی خانه ارزش خانه را افزایش می‌دهد اما نه همیشه. گاهی اوقات بازسازی خانه آن طور که انتظار داریم پیش نمی‌رود و نتیجه عکس می‌دهد. در اینجا اشتباهات رایج بازسازی خانه را که باعث کاهش ارزش خانه شما می‌شود بیان می‌کنیم. 

• کاغذ دیواری 

استفاده بیش از حد از کاغذ دیواری کاری هزینه‌بر و بیهوده است  باعث کاهش ارزش خانه می شود. هنگامی که برای کاغذ دیواری هزینه می‌کنید باید فرض را بر این بگذارید که پولی که برای این کار هزینه کرده‌اید باز نخواهد گشت. 

لوازم برقی توکار و دیواری 

درست است که نصب وسایلی مانند سیستم صوتی، پروژکتور و سایر وسایل توکار خانه شما را مجلل و زیبا می‌کند، همه سیم‌ها را پنهان و دسترسی به کنترل آن‌ها را بسیار آسان می‌کند اما مشکلی که وجود دارد این است که ممکن است خریداران خانه شما مانند شما فکر نکنند و فرض را بر این بگیرند که این وسایل به مرور زمان از رده خارج می‌شوند.

• تغییر کاربری پارکینگ خودرو 

بعضی افراد به دلیل کمبود جا تصمیم می‌گیرند که پارکینگ خودروی خود را به اتاق‌خواب یا فضای نشیمن تبدیل کنند و خودروی خود را در خیابان پارک کنند. آیا این کار ارزش خانه‌شان را افزایش می‌دهد؟ نه چندان. تخمین زده شده که تغییر کاربری پارکینگ ارزش خانه شما را تا 25درصد کاهش می‌دهد. شاید داشتن پارکینگ بیشتر از اتاق اضافه برای خریدار خانه شما اهمیت داشته باشد.  

• موکت  

بعضی از افراد دوست دارند در خانه خود موکت نصب کنند تا هم کف خانه خود را در زمستان گرم نگه دارند و هم از کف پاهای خود مراقبت کنند اما داشتن فرش و موکت به عنوان کفپوش اصلی در خانه، باعث  باعث کاهش ارزش خانه می شود

•   طراحی بیش از حد شخصی 

خانه شما منعکس کننده شخصیت و سلیقه شماست. اگر در این مسیر زیاده روی کنید خریداران خانه خود را محدود به افرادی می‌کنید که مانند شما و هم سلیقه با شما هستند. استفاده بیش از حد از سلیقه شخصی در طراحی و بازسازی داخلی خانه ارزش خانه شما را کاهش می‌دهد. 

•  تغییر اتاق خواب 

یادتان باشد هر زمان که اتاق خواب را از خانه خود حذف کنید و یا تغییر کاربری دهید و به دفتر کار یا کمد دیواری تبدیل کنید و یا با اتاق خواب دیگر ترکیب کنید ارزش خانه‌تان را کاهش می‌دهید. اضافه کردن اتاق خواب ارزش خانه شما را افزایش می‌دهد. همانند کمد و حمام، اتاق خواب نیز هر‌چه بیشتر باشد بهتر است. 

 

منبع 55 آنلاین
ارسال نظر

تبلیغات متنی