کد خبر : 12863

خط چشم | ساخت خط چشم | ساخت خط چشم در خانه | لوازم آرایشی چشم | خط چشم خانگی

زنان از هزاران سال پیش از لوازم آرایشی چشم برای برجسته کردن زیبایی چشم خود استفاده می‌کردند.

به گزارش ورنداز :

زنان از هزاران سال پیش از لوازم آرایشی چشم برای برجسته کردن زیبایی چشم خود استفاده می‌کردند. سرمه در خانه‌ها تولید می‌شد. با این حال، با مدرنیزه شدن همه ابزار امروزه این کالاها که زمانی ساده بودند هم با کمک ماشین آلات و با استفاده از روش‌های پیشرفته تولید می‌شوند. اما شما می‌توانید خط چشم خود را در خانه بسازید. با این خط چشم‌های خانگی استایلی جدید و متمایز برای خود بسازید. در زیر دستورالعمل‌های ساده‌ای را برای ساخت خط چشم خانگی را به شما معرفی می‌کنیم.  

خط چشم خانگی با پودر کاکائو 

اگر از خط چشم مشکی استفاده نمی‌کنید، از پودر کاکائو استفاده کنید و خط چشم قهوه‌ای را تجربه کنید. یک قاشق پودر کاکائو را به یک کاسه کوچک اضافه کنید. پس از افزودن چند قطره آب یا گلاب کاملاً مخلوط کنید. بافت را غلیظ نگه دارید (مانند ژل). برای داشتن ظاهری زیبا و طبیعی روی هر دو خط مژه بالا و پایین این خط چشم را بکشید.  

خط چشم خانگی بادام 

بادام به راحتی قابل دسترس است. در خوردن بادام صرفه جویی کنید و سعی کنید خط چشم طبیعی خود را تولید کنید. خط چشم بادامی یک مخلوط طبیعی است که بینایی را تقویت کرده و رشد مژه را بیشتر می‌کند. 

 

شمع یا فندک را روشن کنید و با موچین یک بادام را با دقت بردارید، سپس اجازه دهید شعله بادام را بسوزاند. با استفاده از یک چاقوی کره، وقتی بادام سیاه و دودی شد، تمام دوده سیاه را در ظرفی بتراشید. سپس دو قطره روغن بادام به آن اضافه کنید و از این ترکیب شگفت‌انگیز استفاده کنید. 

خط چشم خانگی با آب چغندر 

این فرمول خط چشم برای کسانی مناسب است که دوست دارند رنگ‌های مختلف را آزمایش کنند. نیمی از چغندر را آسیاب کنید. آب چغندر را پس از صاف کردن در ظرفی بریزید. یک قاشق غذاخوری آب چغندر را باید به یک کاسه اضافه کنید، سپس دو قاشق چای خوری ژل آلوئه ورای طبیعی اضافه کنید. هر دو جزء را با هم مخلوط کنید تا خمیر یکدستی به دست آید. خمیر را پس از فرو بردن با یک برس آرایشی روی پلک بمالید. خط چشم صورتی شما آماده است. 

خط چشم خانگی زغال  

جزء اساسی مورد استفاده در خط چشم مشکی خانگی زغال است. ممکن است با آب یا هر روغن حامل مناسب پوست مانند نارگیل، بادام یا جوجوبا مخلوط شود. برای ساخت یک خط چشم سریع، زغال و آب مقطر را می‌توان ترکیب کرد. آب مقطر، برخلاف آب معمولی شیر، برای از بین بردن ناخالصی‌ها و مواد معدنی مفید است. دو کپسول یا نصف قاشق چای خوری زغال را در یک کاسه کوچک بریزید، سپس چند قطره آب مقطر به آن اضافه کنید و هم بزنید. سپس با استفاده از یک برس آرایشی نازک خط چشم را بزنید. 

با این ترفندها هم می‌توانید پولتان را خرج مواد آرایشی گران قیمت نکنید و هم از مواد طبیعی استفاده کنید که برای تقویت چشم و مژه مفیدند. 

 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع 55 آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی