کد خبر : 12716

تست شخصیت شناسی | اثر انگشت | ویژگی اثر انگشت | ویژگی اخلاقی با اثر انگشت

آیا می دانستید که از روی اثر انگشت می توان ویژگی های رفتاری یک فرد را شناخت؟

به گزارش ورنداز :

تست شخصیت شناسی | آیا می دانستید که از روی اثر انگشت می توان ویژگی های رفتاری یک فرد را شناخت؟

تست شخصیت شناسی ، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت ، کدام یک بهتر است؟

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

آیا می دانستید که از روی اثر انگشت می توان ویژگی های رفتاری یک فرد را شناخت؟ این تست، یک روش علمی است که به شما اجازه می دهد، رفتار و شخصیت هرفردی را بشناسید.

به انگشتان خودتان نگاه کنید و اثر انگشتتان را در تصویر انتخاب کنید.

 

۱.اثر انگشت دلتا ( اولین اثر انگشت از چپ)

اگر اثر انگشت شما مانند منحنی ها یا مثلث های کوچک است ، شما فردی آرام، فهمیده با شخصیت متعادل هستید.

شما می دانید چگونه به راحتی با دیگران دوست شوید و دوست دارید به دیگران کمک کنید. شما مسئولیت پذیر هستید و همیشه سعی می کنید همه کارهایتان را ۱۰۰٪ انجام دهید، اما ترجیح می دهید قبل از اینکه با خلاقیت خودتان آن را انجام بدهید، دیگران به شما بگویند که چگونه آن را انجام دهید. شما انسان بسیار خوبی هستید و به خوبی میتوانید احساسات خودتان را ابراز کنید.

 

۲.اثرانگشت گردابی

این نوع اثر انگشت مثل قرقره های کوچک با یک مرکز مشخص است. شما بسیار حساس و احساسی هستید، اما زیاد طول نمی کشد تا آرام شوید. اگر کلمه ای وجود داشته باشد که بتواند شخصیت شما را توصیف کند( خلاقیت) است. شما همیشه چیزی برای خلق کردن دارید و دوست دارید چیزهای جدیدی یاد بگیرید. ویژگی دیگری که شخصیت شما را توصیف می کند سرعت عمل شماست.

شما دوست ندارید منتظر بمانید. همیشه تلاش میکنید که دو یا چند کار را بطور همزمان انجام دهید. این باعث میشود که غیرقابل پیش بینی شوید. شما کارهای غیرمنتظره و عجیب می کنید و شخصیت بسیار جالبی دارید.

 

۳. اثر انگشت رد پا

این طرح یکی از معروف ترین اثرانگشت های جهان است، اما با وجود اینکه رایج است، به یاد داشته باشید که اثرانگشتهای هرشخصی با دیگری متفاوت است. اما اگر جزئیات آن را نادیده بگیریم، بطورکلی شباهت دارد.

شما فردی قاطع هستید که انرژی زیادی دارید. اگرچه گاهی اوقات به توانایی هایتان شک میکنید، اما نسبت به دیگران اضطراب کمتری دارید.

شما میدانید که در زندگی دنبال چه چیزی هستید و با قاطعیت آن را دنبال می کنید. مشکلاتتان را خودتان حل می کنید و منتظر کمک دیگران نمی مانید. اهداف زندگیتان را مشخص می کنید و با قاطعیت آن را دنبال می کنید. شما فردی عمل گرا، منطقی و هدفمند هستید و دوست دارید همه چیز را تجربه کنید.

منبع namastest
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی