کد خبر : 12667

بدترین قاتل زنجیره‌ای جهان | ازدواج با قاتل زنجیره ای

ازدواج عاشقانه زن روسی با «بدترین قاتل زنجیره ای جهان» علیرغم ۴۰ سال اختلاف سنی داستانی است که حتی با گذشت سال‌ها از این ماجرا بازهم جذابیت خواندن را دارد.

به گزارش ورنداز :

ازدواج عاشقانه دختر ۲۳ ساله با جانی‌ترین بدترین قاتل زنجیره‌ای جهان

زنی روسی در ۲۳ سالگی با مردی اوکراینی در سن ۶۰ سالگی ازدواج کرد. اما این همه ماجرا نبود، آن مرد «بدترین قاتل زنجیره ای جهان» نام داشت. النا بولکین گفته است که به جنایات شوهرش، سرگئی تکاچ، اهمیتی نمی دهد.اعتقاد بر این است که سرگئی تکاچ بیش از ۱۰۰ زن را بین سالهای ۱۹۸۴ و ۲۰۰۵ به قتل رسانده باشد که یکی از آنها تنها ۸ سال داشته است. او از قدرت خود به عنوان افسر پلیس برای پوشش جنایات هولناکش استفاده می کرد. سرگئی تکاچ پس از تجاوز به زنان آنها را خفه می کرد و حتی اجساد مرده آنها را مورد آزار جنسی قرار داد. تکاچ بیش از دو دهه در خیابان های اوکراین وحشت آفرید تا اینکه سرانجام در سال ۲۰۰۵، پس از شرکت در مراسم تشییع جنازه قربانی خود به دام افتاد.

همسر او، النا بولکینا، فاش کرد که به جنایات شوهرش اهمیتی نمی دهد و پشت میله های زندان عاشق «بدترین قاتل زنجیره ای جهان» شده و اعتراف کرد که در زمانی که او در زندانی در شمال غربی اوکراین بود، به اخلاق خوب او وابسته شد. اخلاق خوب تکاچ به سه مرد بی گناهی که به اشتباه به خاطر جنایات او محکوم شده بودند، تسری پیدا نکرد. یکی از آنها پس از متهم شدن به قتل دخترش خود را در زندان کشت.

آنها در سال ۲۰۱۵ زمانی که النا تنها ۲۳ سال داشت و همسرش ۴۰ سال بزرگتر بودند، ازدواج کردند. به این زوج اجازه داده شد که هر دو ماه یکبار یک ملاقات سه روزه زناشویی داشته باشند که به آنها اجازه می‌داد پشت میله‌های زندان بچه دار شوند. الیزاوتا در اواخر سال ۲۰۱۶ به دنیا آمد.

النا توضیح داد: «من این بچه را می‌خواستم و او هم این بچه را می‌خواست، اما او (بچه) در روسیه به دنیا آمد و پدر و مادرم و مسئولان اجازه نمی‌دهند او را به این کشور بیاورم.» گفته می شود که والدین وحشت زده النا از دادگاه درخواست کرده اند تا او را از حقوق والدینی الیزاوتا سلب کنند.

النا گفت: «اگر مجبور بودم با همسران قبلی او سر و کار داشته باشم، آنها دیگر روی زمین راه نمی‌رفتند. به کسی اجازه نمی‌دادم تا یک مایلی او پیدایش شود. من زن بسیار حسودی هستم.»اما داستان عشق عجیب و غریب این زوج در سال ۲۰۱۸ پیچیدگی چشمگیری داشت، زیرا این قاتل سریالی بدنام از قلب شکسته درگذشت. مقامات زندان اظهار داشتند که این مرد ۶۶ ساله از این واقعیت که همسر جوانش به طور ناگهانی ملاقات با او را متوقف کرده بود، سکته کرد.

تکاچ، که اعتیاد به الکل را عامل جنایات خود می‌دانست، گفته بود که تنها انگیزه او برای ادامه زندگی، عشق به دختر و همسرش بوده است. او در یک قبر بی نام و نشان در گورستانی در ژیتومیر که به بی خانمان ها و افرادی که قابل شناسایی نیستند در آنجا دفن می شوند، به خاک سپرده شد.

ناپدید شدن عجیب النا زمانی رخ داد که او در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی VK که اکنون حذف شده است نوشت: «دولت مخفی جهانی، ایلومیناتی و صهیونیست ها به دنبال اطلاعات شخصی من هستند. من پنهان می شوم.» او اکنون با دختر شش ساله خود در مسکو زندگی می کند و نام خانوادگی خود را تغییر داده است. گزارش شده است که او پس از مرگ شوهرش به دیدار او نرفته، اما از آن زمان رابطه خود را با والدینش بازسازی کرده است.

ازدواج عاشقانه دختر ۲۳ ساله با جانی‌ترین قاتل زنجیره‌ای! +عکس

 

منبع منیبان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی