کد خبر : 12582

اقیانوس اطلس | نجات معجزه آسا | غرق شدن در اقیانوس اطلس

به گزارش شبکه تلویزیونی رکورد مردی برزیلی ماه گذشته 11 روز روی اقیانوس اطلس زنده ماند و پس از غرق شدن قایقش توانست به درون یک فریزر پناه ببرد.

به گزارش ورنداز :

به گزارش شبکه تلویزیونی رکورد مردی برزیلی ماه گذشته 11 روز روی اقیانوس اطلس زنده ماند و پس از غرق شدن قایقش توانست به درون یک فریزر پناه ببرد. 

روموالدو ماسدو رودریگز ماهیگیر است. او در اوایل ماه آگوست طی یک سفر ماهیگیری در اقیانوس اطلس که قرار بود سه روز طول بکشد، شکاف‌های قایق او ناگهان پر از آب شد و قایقش در سواحل شمال برزیل غرق شد. او توانست برای زنده ماندن به داخل یک سردکننده شناور بپرد. گروهی از ماهیگیران 11 روز بعد او را در سواحل سورینام پیدا کردند. 

به گزارش تلویزیون رکورد، او در بیمارستانی در سورینام تحت درمان قرار گرفت و چون مدارک معتبر نداشت، مقامات چند روز او را بازداشت کردند. حالا این مرد به برزیل بازگشته است. او می‌گوید: «من دوباره متولد شدم. فکر می‌کردم نمی‌توانم این داستان را برای کسی تعریف کنم، اما دوباره اینجا هستم.» 

رودریگز به تلویزیون رکورد درباره حضور این مرد در اقیانوس اطلس گفت: «ناامید شده بودم. فکر می‌کردم مرگم نزدیک است. اما خدا را شکر، خدا یک فرصت دیگر به من داد. دیدم فریزر پایین نمی‌رود و غرق نمی‌شود. برای همین درون آن پریدم. فریزر به یک طرف افتاد و روی آب ماند.» 

این مرد که شنا بلد نیست می‌گوید: «کوسه‌ها فریزر را احاطه کرده بودند، اما رفتند. فکر کردم به من حمله می‌کنند. من روی فریزر ماندم و نخوابیدم. صبح و شب از خدا می‌خواستم که کسی را برای نجات من بفرستد. به بچه‌ها و همسرم فکر می‌کردم. هر روز به مادرم، پدرم و همه خانواده‌ام فکر می‌کردم. این به من قدرت و امید می‌داد. اما فکر می‌کردم راهی جز اینکه در فریزر بمانم وجود ندارد.» 

وقتی ماهیگیرها رسیدند، او گفت: «صدایی شنیدم و بالای فریزر یک قایق بود. آن‌ها فکر می‌کردند کسی آنجا نیست. بعد به آرامی رفتند. نمی‌توانستم خوب ببینم اما احساس کردم قایقی نزدیک من است. دست‌هایم را بالا بردم و کمک خواستم. رودریگز از زنده ماندنش بسیار خوشحال است و آن فریزر را معجزه‌ای از جانب خدا می‌داند. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

 
منبع 55 آنلاین
ارسال نظر

تبلیغات متنی