کد خبر : 12543

واریزی میلیونی | یارانه

واریزی میلیونی برای مردم در هفته سوم شهریور راه است.

به گزارش ورنداز :

در سال‌های گذشته مبلغ ۴۵ هزار تومان به عنوان یارانه معیشتی و کمک هزینه‌ای به برخی از اقشار جامعه پرداخت می‌شد. مبلغی که کافی نبود و تنها بار بودجه‌ای به دنبال داشت.

به نقل از اقتصادآنلاین، با حذف ارز ترجیحی قرار به اصلاح این یارانه‌ها شد. بنابراین در یک شب رییس جمهوری در برنامه‌ای تلویزیونی از افزایش مبلغ یارانه نقدی به ٣٠٠ و ۴٠٠ هزار تومان خبر داد و قرار بر آن شد تا یارانه‌های قبلی حذف شوند.

طبق این طرح ٣دهک اول که همان ضعیف‌ترین قشر جامعه هستند، نفری ۴۰۰ هزار تومان و ۶ دهک بعدی نفری ۳۰۰ هزار تومان به عنوان یارانه دریافت می‌کنند.

همین‌طور طبق تصمیمات رییس جمهور دهک آخر که از ثروتمندان جامعه تشکیل می‌شود، مبلغ یارانه را دریافت نمی‌کنند.

یارانه

در ادامه‌ تصویب این طرح، دولت برنامه‌ داشت پس از ٢ ماه پرداخت یارانه به صورت نقدی را حذف کند و به جای آن کالا برگ به هر شهروند اهدا کند.

پس از گذشت چند ماه همچنان دولت موفق به انجام این طرح نشده است و شهریور ماه سال ۱۴۰۱ نیز پرداخت یارانه به صورت نقدی است و به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

 

منبع منیبان
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ایوب

    ملت برای وجح نقد نیاز دارد کالا برگ پاسخ نخواهد داد

  • ناشناس

    برای آنهایی که یارانه نقدی واریز نمی شوند جز تابع ایران نیست ند

  • ناشناس

    با این اخبار های تو خالی فقط سبب افزایش قیمت‌ها میشوید. و سبب بهم ریختن بازار میشوید

  • وهاب.صمدتج

    تر.خدا.این.قدر.دولت.این.کار.انجام.میدهد.با.این.کار.بازار.را.اشفته.میکنید.و.یک.چیز.دیکر.این.قدر.از.بازنشتها.صحبت.بمیان.نیارید.اخر.این.قشر.چه.کناهی.کردن.همیشه.ذکذ.میکند.اضافه.شد.نشد

  • ع م

    4چرادروغ حق مردم بدبخت را92.....دلاری میکشنداما ریال ریال بمردم میدن همان را هم حیفشان میاد

  • ناشناس

    سلام لطفا همان یارانه را بده مردم بدهید مردم هزار برنامه دارن باین یکی کرایه خانه میده یکی قسط میده هزارویک برنامه دارن خواهش میکنم همان یارانه نقدی را بدهید همه همین میخوان

  • های

    باسلام خواهشا این آقایانی میگویند یارانه تبرم ایجاد می‌کند بفهمانید که مردم این یارانه برای هزار گرفتاری که دارند استفاده می‌کنند مثل شما نیستند که یارانه رقم یکشب بیرون رفتن برایشان هم کفایت نمکند این آقایان بی درد که ماهیانه ملیونهاتومن حقوق ومزایامیگیرند نمیتوانند برای جمعیت ۷۰میلیونی قشرموتوسط ونیازمند تصمیم گیری کنند کسی که بیپولی را احساس نکرده وخانواهایشان یک هفته در اروپا یک هفته ایرانست درد راچگونه می‌فهمند تا کی باید این آقایان اظهارنظر کنندمردم اگر اعتراض می‌کنند دردشان از این بیعدالتیهاست بداد مردم دردمند برسید برای خدا کارکنید

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی