کد خبر : 12417

سقوط قیمت خودرو | بازار خودرو | واردات | قیمت در بازار

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش قیمت خودروهای ساینا و دنا در بازار است.

به گزارش ورنداز :

سقوط قیمت خودرو

بررسی نوسانات قیمتی از ریزش قیمت خودروهای ساینا و دنا در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته حکایت دارد؛ در بین خودروهای دنا موجود در بازار قیمت دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۷۸ میلیون تومان رسیده است.

قیمت دنا پلاس ۵ دنده توربو مدل ۱۴۰۱ از ۴۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۷۵ میلیون تومان رسیده است. قیمت دنا پلاس ۶ دنده توربو مدل ۱۴۰۱ از ۴۸۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۸۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت دنا پلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۱ نیز از ۵۰۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۴۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۸۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و ۴۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

 افزایش قیمت خودرو

قیمت دنا پلاس دنده ای ساده مدل ۱۴۰۱ نیز از روز گذشته تا امروز یک میلیون تومان کاهش یافته است و این خودرو در حال حاضر ۴۲۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای ساینا نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ از ۲۰۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۷ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۱۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۱۸۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت ساینا S دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز از ۲۱۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۱ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای پژو نیز نوسانات قیمتی رخ داده است به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

سقوط آزاد قیمتی ساینا و دنا/ آخرین قیمت تیبا، پراید، پژو و سمند

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی