کد خبر : 12322

میل جنسی | افزایش میل جنسی | میوه مفید برای افزایش میل جنسی

وجود ماده ای به نام پلی فنول و آنتی اکسیدان در بدن موجب افزای گردش خون در دستگاه تناسلی می شود که به دنبال آن در تولید هورمون ها تسریع به وجود می اورد که این فاکتورها برای داشتن میل به رابطه جنسی و همچنان افزایش رضایت به خصوص در زنان امری مهم است.​

به گزارش ورنداز :

افزایش میل جنسی با مصرف این میوه ها!

میوه ای که این خواص و ویژگی ها را در خود دارد سیب است که شاید میوه ممنوعه بودن او به همین دلیل است . بارها محققان در پی سخنان بزرگان اسلام تحقیقاتی کرده اند و به نتایجی رسیده اند که اسلام در یک جمله آن را بیان کرده بود که این نمونه هم یکی از آنهاست.

علاوه بر سیب این میوه و سبزیجات درافزایش میل جنسی موثر هستند:

میوه هایی مانند هلو - پرتقال - انگور و از این قبیل میوه ها که دارای ویتامین سی هستند یک محرک خوب برای افزایش میل جنسی محسوب می شوند.

مغزها و دانه های روغنی:

از فواید این دانه ها هر چه بگوییم کم است چرا که از سلامت قلب تا پوست و مو و حالا هم افزایش میل جنسی و البته تقویت قوای جنسی  در تمام زمینه های سلامتی این دانه ها مفید هستند البته با رعایت  احتیاط و اعتدال در مصرف.

سبزیجات سبز برگ

اسفناج و سایر سبزیجات سبز برگ به خصوص بروکلی برای افزایش و قوای میل جنسی موثر هستند.

 

محققان دانشگاه هاروارد بعد از انجام مطالعات بر روی 46000 مرد به نتیجه مثبت در عملکرد این مواد غذایی در افزایش میل جنسی پی بردند.

توت ها و میوه های جنگلی:

رنگ قرمز همیشه در توصیف عشق و علاقه کاربرد داشته است این بار هم میوه ای با رنگ قرمز برای افزایش علاقه به داشتن یک رابطه جنسی سالم در میان زنان و مردان از سوی متخصصان دانشگاه روچستر پیشنهاد می شود.

منبع فرتاک نیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی