کد خبر : 12130

لجن درمانی

گاهی اوقات، طبیعت بهترین درمان را پیش روی ما می‌گذارد. طبیعت این قدرت را دارد که بسیاری از مشکلات را از ریشه حل کند، بدون اینکه عوارض جانبی‌ای را که داروها اغلب از خود به جای می‌گذارند داشته باشد.

به گزارش ورنداز :

خواص شگفت‌انگیز لجن‌درمانی چیست؟ 

گاهی اوقات، طبیعت بهترین درمان را پیش روی ما می‌گذارد. طبیعت این قدرت را دارد که بسیاری از مشکلات را از ریشه حل کند، بدون اینکه عوارض جانبی‌ای را که داروها اغلب از خود به جای می‌گذارند داشته باشد. زمین سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی است که می‌تواند بدن ما را درمان کند و به ما کمک کند که سبک زندگی بهتری داشته باشیم.

لجن درمانی یا گل درمانی یکی از این درمان‌های فوق العاده است که می‌توانید از آن برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده کنید. لجن ‌درمانی که در سطح جهانی محبوبیت پیدا کرده، می‌تواند به شما کمک کند تا برخی از مشکلات پوستی‌تان را حل کنید.

لجن درمانی چگونه است؟

گل، خاک رس یا خاک معمولی توانایی التیام بخشیدن به بدن و اصلاح هرگونه عدم تعادل را دارد. گل حاوی مقدار زیادی مواد معدنی حیاتی است که با سموم بد بدن مبارزه می‌کند. از آنجایی که این عمل فواید زیادی برای حفظ سلامتی دارد، می‌تواند بسیاری از مشکلات را نیز درمان کند. در اینجا به 5 مزیت گل درمانی می‌پردازیم.

 

هاضمه را بهبود می‌دهد

گل اثر قوی برای جذب و رقیق کردن سموم بد از بدن دارد. استفاده از یک لایه گل در اطراف معده باعث بهبود هضم در بدن، سم‌زدایی طبیعی و در عین حال سرعت بخشیدن به متابولیسم بدن می‌شود.

برای سردرد یا تب خوب است

گل درمانی می‌تواند برای تب خوب باشد. استفاده از بسته‌های گلی در اطراف ناحیه شکم می‌تواند با گرمای اضافی مبارزه کند و بدن را از داخل خنک کند. همچنین در هنگام گرمازدگی زمانی که ممکن است به سردرد بدی مبتلا شوید، خیلی سریع درمانتان می‌کند. این نوع درمان‌ها بر خلاف داروها عوارض جانبی ندارند.

پوست را شفاف می‌کند

بزرگترین مزیت گل درمانی بهبود وضعیت پوست است. گل سموم را از بین می‌برد. پوست را از هرگونه ناخالصی سم زدایی می‌کند و پوستی نرم‌تر و شاداب‌تر برای شما به ارمغان می‌آورد. این کار همچنین می‌تواند به شما در پاکسازی پوست کمک کند.

استرس را از بین می‌برد

از آنجایی که گل طبیعت خنک کننده‌ای دارد، این درمان اغلب توسط متخصصان طب سنتی و درمانگران جایگزینی برای مقابله با مشکلات عصبی مانند استرس، اختلالات خواب، اضطراب و همچنین سیاتیک و مشکلات پس از بروز سانحه تجویز می‌شود. سموم از سطح جذب می‌شوند و مسیرهای مسدود یا منقبض شده اطراف مغز را پاک می‌کنند.

برای چشم عالی است

از آنجایی که ما مقدار زیادی از روز را به نگاه کردن به لپ‌تاپ و گوشی می‌گذرانیم، چشمان ما فرصتی برای آرامش ندارند. از قدیم اعتقاد بر این بود که راه رفتن با پای برهنه در گل و لای یا استفاده از یک لایه خنک کننده در اطراف چشم، آن ناحیه را جوان و شاداب می‌کند و سلامت چشم را بهبود می‌بخشد. استرس را از بین می‌برد و همچنین می‌تواند به خلاص شدن از شر عفونت‌ها و آلرژی‌ها کمک کند. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع 55آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی