کد خبر : 12027

فال روزانه | فال

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!

به گزارش ورنداز :

اگر با این مثل موافق هستید می توانید  فال روزانه امروز  (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۵ شهریور:

شما فرد موفقی هستید که به بیشتر خواسته هایتان رسیده اید اما دست از تلاش برندارید زیرا جایگاه شما بسیار بالاتر است. اگر به دنبال راهی برای افزایش درآمدتان هستید، امسال زمان فوق العاده ای برایتان خواهد بود و فرصت های زیادی در مقابل تان قرار خواهد گرفت. بهتر است که جسارت بیشتری به خرج دهید تا تجربه های بیشتری کسب کنید. از ناشناخته ها نترسید، شاید آنچه به دنبالش هستید در همان جاهایی که همیشه از قدم گذاشتن هراس داشتید، پنهان شده باشد. برای داشتن یک رابطه عاطفی ایده آل باید تلاش کنید. خوشبختی شما در دستان خودتان است بنابراین خود برای زندگی تان قدم بردارید. اگر از تمام توانایی هایی که دارید، استفاده کنید نه تنها نزد خود، بلکه نزد دیگران هم مورد احترام قرار خواهید گرفت. مجردها در این سال آتشی در درونشان روشن خواهد شد. متاهل ها نیز روزهای پرهیجان تری را تجربه خواهند کرد. در ماههای مهر، آذر و اسفند منتظر خبرهای خوب باشید.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

خارج شدن از محدوده ی امنی که برای خودتان ساخته اید در حال حاضر تنها کلید پیشرفت شماست. از روبرو شدن با ناشناخته ها هراسی نداشته باشید. اگر نسبت به تغییرات ذهن بازی داشته باشید و آنها را با آغوش باز بپذیرید خواهید توانست بین خودتان و محیط اطرافتان تعادل فوق العاده ای را برقرار کنید. تنها عشق واقعی ارزش این را دارد که دریچه ی قلبتان را به روی آن باز کنید، پس از کنار گذاشتن کسی که ثابت کرده است ارزش عشق و محبت شما را ندارد ناراحت نشوید. از افرادی که شما را همین طوری که هستید قبول ندارند فاصله بگیرید. شما لایق بهترین ها هستید، پس به کمتر از بهترین رضایت ندهید. برای گرفتن جوابی خودتان را بیش از حد کلافه می کنید، این همه عجله فقط پشیمان‌تان می کند. چیزی که به امانت گرفته اید هرچه زودتر به صاحبش پس برگردانید. تکلیف خود را با شخصی هرچه زودتر روشن کنید. روزگار همیشه آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، خودتان را با تغییرات و ناملایمات این روزها هماهنگ کنید. برای تغییر شغل به هیچ وجه زمان مناسبی نیست.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

از جرو بحث کردن با دیگران در چنین روزی بپرهیزید، زیرا ذهن شما درگیر دیگر مسائل است و ممکن است که زود از کوره در بروید. آنچه در این روز برای شما اهمیت دارد، آرامش خودتان است. در محیط کار اگر قدم درست را بردارید و خلاقانه عمل کنید، چنان پیشرفتی خواهید داشت که افراد زیادی به شما حسادت خواهند کرد. اگر مجرد هستید و فردی نظر شما را به خود جلب کرده، بهتر است که نه خیلی به او علاقه نشان دهید و نه این که از او دوری کنید. اعتدال را رعایت کنید و فضا را به گونه ای تغییر دهید که او نیز جرئت نزدیکی به شما را داشته باشد. اگر در فکر انجام معامله ای هستید سعی کنید آن را به تعویق بیندازید چون با شرایط موجود این معامله به نفع شما نخواهد بود. پیش از هر عملی پاسخ شخصی که به انتظار شما نشسته است را بدهید. هر چقدر بیشتر ببخشید بیشتر دریافت می کنید، دست کسی که برای کمک به سوی شما دراز شده پس نزنید. در رابطه با مسئله ای کاری موفقیت دلپذیری برای شما در حال رخ دادن است.

فال امروز متولدین خرداد

نکته کلیدی امروز برای شما این است که کمتر نسبت به هر چیزی سخت گیر و سمج باشید. باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چه بیشتر از یک تصمیم گیری بترسید و آن را به تعویق بیندازید، انجام دادن آن برایتان سخت تر خواهد شد و چه بسا آن را اصلا به انجام نرسانید. ممکن است وقتی دارید شرایط را سبک و سنگین می کنید فرصتی که برایتان پیش آمده از دست برود. خودجوش و پویا باشید. کارهایی را انجام دهید که پیش از این هرگز انجام نداده اید. به کارگیری روش های متنوع در انجام کارها باعث خواهد شد که هم به تجربه شما افزوده شود و هم کارها کسل کننده به نظر نیایند. به یاد داشته باشید که تنوع برای زندگی همچون ادویه جات برای غذاست. هرچه می شنوید باور نکنید ممکن است گاهی مردم برای رسیدن به خواسته هایشان کمی دروغ چاشنی حرف هایشان بکنند. از جزئیات غافل نباشید که شما را به جواب سوالی که در پی آن هستید خواهد رساند. اگر می خواهید عزیز باشید با کوچکترها مهربان تر و برای بزرگترها احترام بیشتری قائل شوید. منتظر دریافت یک حکم یا مدرک هستید، فعلا صبور باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز روز فوق العاده ای برای شماست. روند عالی پیشرفت کارها به شما کمک می کند تا وظایفتان را راحت تر انجام دهید. حس انضباط شما به همراه کمی خوش شانسیتان، فرصتی را برای شما ایجاد می کند تا قابلیت هایتان را به نمایش بگذارید و دیده شوید. حضار مشتاقانه به انتظار شما نشسته اند و شما نیز حجم زیادی از دانش، شوخ طبعی و شادی دارید و می خواهید این اطلاعات را با آنها به اشتراک بگذارید. در بحث هایی که دوستانه هستند بیشتر شرکت کنید و بدانید که زندگی یک روند آرام و ساده می باشد و باید از این روند لذت ببرید و از فرصت های نادری که برایتان پیش می آید، استفاده کنید. خریدی خواهید کرد که خوشحالتان می کند. این روزها تحت تاثیر پیشنهاد جدیدی که به شما شده گیج و نگران هستید، این پیشنهاد می تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا یک مسئله ای احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. به زودی پیامی را دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیر منتظره شاد و مسرور خواهید شد.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز برای شما داشتن یک مترجم برای حضور در میان مردم حیاتی می باشد. هر چه لجبازتر و یک دنده تر باشید، اطرافیانتان بیشتر آزرده می شوند و ممکن است سعی کنند شما را از خودشان دور کنند و کمتر با شما ارتباط برقرار کنند. بگذارید همه چیز آرام و پر انرژی پیش برود. یک لحن بسیار جدی برای شما می تواند منجر به یک فاجعه شود. دوستانه تر با اطرافیانتان صحبت کنید و حواستان باشد حرفی نزنید که آنها را ناراحت کند. سعی کنید مسائل را پیچیده تر از آنچه هستند، نکنید. شرایط برای بهتر شدن روابطتان مهیا می باشد. الان نوبت شماست که نقش خود را بازی کنید. با برنامه عمل کنید تا به نتیجه مطلوبتان برسید. وضعیت ویژه پیش آمده آمادگی شما برای کار مداوم را مطالبه می کند، هم اکنون زمان آن رسیده که تمامی تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و ضمنا اشتیاق دارید. در جهت پیشرفت کارتان شخصی در کنار شما خواهد بود که هم بسیار خلاق است و هم روح بزرگی دارد. تغییری شیرین و تازه در زندگی تان به وقوع پیوسته که تاثیر بزرگی روی شما دارد.

♍ فال امروز متولدین شهریور

شرایطی عالی برای شما ایجاد شده، پس عزمتان را برای به انجام رساندن یک کار شگفت انگیز، جزم کنید. در حال حاضر، همه چیز در حال تبدیل شدن به بهترین حالت خود است. ممکن است احساس کنید که در زندگیتان یک تغییر رویایی در حال رخ دادن است. این تغییر که از خود شما سرچشمه می گیرد همه چیز را در زندگیتان تغییر خواهد داد. تغییر یک اصل اساسی برای بهتر شدن است. بدون تغییر، پیشرفتی هم ایجاد نمی شود. اگر عوامل تنش زا در بخش های مشخصی از زندگیتان وجود دارند، سعی نکنید با آنها مقابله کنید. سعی کنید روش دیگری را برای حذف این عوامل پیدا کنید و به جای درگیر شدن با آنها مسیرتان را کج کرده و از کنارشان رد شوید. ظاهر بسیار جدی شما دیگران را به اشتباه می اندازد، اگر از کسی خوشتان آمده بهتر است روی لبخند زدنتان کار کنید. در محیط کار این هفته به شدت مراقب حرف زدنتان باشید، مبادا اشتباه جبران ناپذیری مرتکب شوید. شخص یکدنده و لجبازی در اطرافتان است که به شدت کلافه تان می کند. شما از نظر اجتماعی همیشه مبادی آداب و نزاکت هستید، بهتر است با حفظ احترام او را از دور بر خود دور کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

ممکن است روزتان یک ویژگی با نشاط و غریب و تازه برای شما داشته باشد. در ساعات اولیه روز ممکن است از این موضوع زیاد خوشتان نیاید. اما باید بدانید که هر چه بیشتر از این انرژی پنهانی استقبال کنید و آن را بپذیرید، بیشتر می توانید از آن به نفع خودتان استفاده کنید. این انرژی به شما کمک می کند تا اعمالتان را به سهولت به انجام برسانید. از این شرایط برای حفظ تعادل در کارهایتان استفاده کنید. در کارهایی که به شما مربوط نمی شوند دخالت نکنید. با این کار وقت با ارزشتان را از دست می دهید و انرژی کافی برای انجام کارهای شخصیتان نخواهید داشت. از این انرژی که به لطف شرایط کیهانی فعلی ایجاد شده، برای انجام کارهای مهم استفاده کنید. شما ذاتاً اجتماعی و همیشه دور و براتان شلوغ است، اما این اواخر ترجیح می دهید تا حد ممکن از شلوغی و حواشی به دور باشید. این روزها افکاری را در سر می پرورانید که به نظر دیگران اصلا عملی نیستند، واقعیت اینجاست که شما اگر بخواهید کاری را انجام دهید هیچ مانعی جلودارتان نیست و رویاهایتان مرز ندارد، روحیه خود را حفظ کنید و به عقب برنگردید. حواستان به دوستانتان باشد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شما می توانید با چرب زبانی خودتان را از هر موقعیت دشواری به راحتی نجات دهید. شما قدرت فوق العاده ای را در اختیار دارید که اگر از استفاده از آن هراسی نداشته باشید شما را قادر خواهد ساخت در هر کاری که بخواهید به موفقیت دست پیدا کنید. از شکست هراسی نداشته باشید. تا وقتی تلاش نکنید و شانس خودتان را امتحان نکنید نخواهید توانست به موفقیت دست پیدا کنید. اگر نقاط کوری در نقشه هایتان وجود دارند و مشکلاتی دارید که نمی دانید چطور باید حلشان کنید نگران نباشید. وقتی در مسیر انجام کارهایتان قرار بگیرید خواهید دید که همه چیز خودبخود روبراه خواهد شد. چشم هایتان را به هدفتان دوخته و با حداکثر قدرت پیش بروید. در انجام کاری که در پیش دارید درنگ و شتاب نکنید. عشق و ایمان به تصمیمی که گرفته اید شما را بهتر و زودتر به هدف می رساند و شخصی با محبت بیش از اندازه شما را کلافه کرده و شما فکر می کنید رفتار او نشانه ضعف او در مقابل شماست، اشتباه می کنید. در یک بحث کاری انعطاف به خرج دهید تا روز بهتری داشته باشید وگرنه وارد یک بحث طولانی و فرسایشی خواهید شد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز سعی کنید در وجود اطرافیان خود به دنبال آرامش باشید. سعی کنی زیاد زندگی و مسائل آن را جدی نگیرید و برای خودتان از کاه کوه نسازید. اگر کسی با شما درد دل می کند و در مورد مشکلاتش صحبت می کند فکر نکنید که این مشکلات به شما تعلق دارند و باید ذهنتان را درگیر آنها کنید. از هر موقعیتی که ممکن است باعث ایجاد فشار و استرس در وجود شما شود فاصله بگیرید. امروز مکالمه با افراد جدیدی که به تازگی با آنها آشنا شده اید می تواند اطلاعات فوق العاده را در اختیارتان قرار داده و نگاهتان را نسبت به خیلی چیزها تغییر دهد. اشکالی ندارد اگر نسبت به عقاید و نظرات خود تعصب داشته باشید، اما اجازه ندهید این موضوع مانع تجربه های جدید شود. کارهایی را که به شکست متنهی شده بررسی کنید و علل شکست ها را بیابید تا گذشته را دوباره تکرار نکنید. به احساسات خود توجه کنید، کسی در حال تحریک احساسات عاطفی شماست و این می تواند ایجاد کننده روابطی باشد که شاید تا به حال به آن هم فکر نمی کردید، در هر حال این اتفاق برایتان خوشایند خواهد بود. در رابطه با مسائل مالی لازم است قناعت پیشه کنید.

فال روز متولدین دی

امروز هیچ چیزی نخواهد توانست جلوی شما را بگیرد و با توان و انرژی بی نظیری در تلاش برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان هستید. خوشبختانه بخت با شما یار شده است و اطلاعات مورد نیازتان را به راحتی می توانید به دست بیاورید و فرصت های فوق العاده ای به واسطه ی این اطلاعات جدید برایتان فراهم خواهند شد. از این روز خارق العاده حداکثر استفاده را ببرید و کاری کنید که این موج تحولات و فرصت ها برایتان ادامه پیدا کند. تمام سعیتان را بکنید تا به اعصاب خود مسلط باشید و نگرانی ها و استرستان را تحت کنترل در بیاورید تا بتوانید بهترین استفاده ی ممکن را از این انرژی ببرید. این فرصت ها به راحتی برای کسی پیش نمی آیند. در محیط کار مسئولیت پذیری شما باعث می شود کمه از طرف مدیران مسئولیت های دیگری به شما داده شود، آن ها را رد نکنید. چند روزی به سفر می روید در سفر خبرهای خوشی به شما خواهد رسید که شاید در تصمیمی که داشتید تغییری ایجاد کند. کسی از دست شما دلخور است، هرچه کدورت و این دلخوری کهنه شود بازگشت سخت تر می شود، دل او را به دست آورید حتی اگر اشتباه کرده.

فال متولدین بهمن

اکنون دیگر زمان آن فرا رسیده است که در کارها و رفتارتان انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان بدهید. شرایط دارد به سرعت تغییر پیدا می کند و اگر آماده نباشید که شما هم همراه با آن تغییر کنید عقب خواهید ماند! نسبت به تغییرات و تحولات اطرافتان هوشیار باشید و خودتان را با این تغییرات هماهنگ و تنظیم کنید. از تغییرات هراسی نداشته باشید چون اغلب حتی اگر در نگاه اول ناخوشایند به نظر برسند، نتیجه ی آنها خیلی بهتر از آن چیزی است که خودتان انتظار دارید. مشکلات در زندگی همه وجود دارند، اما اینکه چطور با آنها مبارزه کرده و به آنها غلبه می کنید نشان می دهد که شخصیت شما تا چه حدی قدرتمند است. کسی به شما مراجعه می کند که از شما تقاضای کمک دارد، اگر توانایی کمک کردن به او را دارید کمک کنید، ولی اگر این توانایی را در وجود خود نمی بینید او را با قول های بیخود دلگرم نکنید. برای یک کار حقوقی ساده نیاز به مشاوره دارید. با کاری که به شما سپرده شده جدی برخورد کنید تا مجبور به عذرخواهی نشوید. رخدادی عاطفی برایتان پیش خواهد آمد بی تفاوت از کنارش نگذرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما به این واقعیت شگفت انگیز پی خواهید برد که تمام شرایط لازم برای دست یابی به موفقیت را در اختیار دارید. بخت و اقبال به سراغ شما آمده و زمینه را برای رسیدن شما به توانگری و ثروت فراهم کرده است. زمینه سازی ها و تلاش هایتان بالاخره دارند به نتیجه می رسند! این نکته ی حیاتی را به یاد داشته باشید که هرچقدر بیشتر با خودتان کنار بیایید و خودتان را به همان صورتی که هستید بپذیرید بیشتر خواهید توانست با دیگران کنار بیایید و به تفاوت هایی که با شما دارند و نظرات و عقایدشان احترام بگذارید. خودتان را عاشقانه دوست داشته باشید، اما دچار خودشیفتگی و خودخواهی نشوید. کسی نمی تواند با احساسات شما بازی کند مگر اینکه شما خودتان این اجازه را به او داده باشید، این را شما بهتر از دیگران می دانید. ورزش کنید حتی اگر در حد یک پیاده روی ساده روزانه باشد. وقت آن رسیده که سلامت‌تان را در اولویت قرار دهید. در جمع ها حاضر شوید و خودتان را از دید دیگران پناه نکنید. در نوشیدن زیاده روی نکنید که دستتان را رو می کند و این برایتان هیچ خوب نیست.

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی