کد خبر : 11905

نوید محمدزاده | ممنوع الکاری نوید محمدزاده | نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده با دو فیلم در چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو حضور دارد.

به گزارش ورنداز :

برنامه نمایش فیلم‌های ایرانی حاضر در چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو اعلام شد که نوید محمدزاده با دو فیلم در این جشنواره حضور دارد.

مسال فیلم «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند پس از رونمایی در بخش اصلی جشنواره ونیز بلافاصله در بخش سینمای معاصر جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۲۲ حاضر خواهد شد و در تاریخ‌های ۱۳، ۱۴، ۱۶ و ۱۷ سپتامبر (۲۲، ۲۳، ۲۵ و ۲۶ شهریور) در این رویداد سینمایی در کشور کانادا نمایش خواهد داشت.

 

این فیلم داستان مردی نابینا با بازی نوید محمدزاده را دنبال می‌کند که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که یک زن فراری در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌شود. امیر آقایی و دایانا حبیبی نیز دیگر بازیگران فیلم وحید جلیلوند است.

اما نوید محمدزاده علاوه بر حضور در فیلم «شب، داخلی، دیوار» در فیلم «تفریق» ساخته جدید مانی حقیقی نیز یکی از نقش‌های اصلی را در کنار ترانه علیدوستی بازی کرده است که این فیلم نیز قرار است در بخش مسابقه پلتفورم جشنواره تورنتو نخستین نمایش جهانی خود را تجربه کند.

«تفریق» به تهیه کنندگی مجید مطلبی، در مجموع ۵ نمایش در تاریخ‌های ۱۰، ۱۳، ۱۵ و ۱۸ سپتامبر (۱۹، ۲۲، ۲۴ و ۲۷ شهریور) خواهد داشت.

چهل و هفتمین جشنواره تورنتو از ۱۷ تا ۲۷ شهریورماه (۸ تا ۱۸ سپتامبر) برگزار می شود.

منبع وقت صبح
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی