کد خبر : 11691

قتل | تجاوز | تجاوز گروهی | جسد دختر شیرازی | تجاوز گروهی ۴ مرد به دختر شیرازی

دختر شیرازی بعد از تجاوز به قتل رسید.

به گزارش ورنداز :

ماجرای تجاوز گروهی 4 مرد به دختر شیرازی چیست ؟

تجاوز گروهی 4 مرد به دختر شیرازی از اینجا شروع شدکه : چندی قبل خبر رسید که جسد د ختر جوانی د ر اطراف یک تلمبه کشاورزی د ر اطراف ممسنی کشف شد ه است. با توجه به اعلام این گزارش مأموران بلافاصله در محل حاضر شده و با جسد د ختر جوانی رو به رو شدند که ساعت ها از مرگش می گذشت. به دنبال بررسی صحنه به دستور بازپرس جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.

در رابطه با تجاوز گروهی 4 مرد به دختر شیرازی پرونده ای تشکیل و رسید گی به آن درد ستور کار ماموران قرار گرفت. بعد از این ماجرا به د ستور بازپرس تمام پروند ه های مفقود ی بررسی و مشخص شد که مدت ها قبل یک خانواد ه با مراجعه به مأموران شکایتی را مطرح کرده و اعلام کرد ه اند که دخترشان چند روز است از خانه خارج شده و تا کنون بازنگشته است. از این رو از آن ها برای شناسایی جسد د عوت شد که به محض مشاهده اعلام کردند جسد متعلق به د خترشان است.

 
در تحقیقات از آن ها درباره تجاوز گروهی 4 مرد به دختر شیرازی مشخص شد که د ختر جوان چند روز قبل با ادعای این که قرار است با دوستانش بیرون برود خانه را ترک کرده و از آن تاریخ جواب تلفن هایش را نداده و خانواده از او بی اطلاع بود ه اند تا این که جسد پید ا شد ه است. د ر حالی که کارآگاهان د ر حال بررسی این موضوع بودند پزشکی قانونی پس از گذشت چند مدت علت مرگ این دختر جوان را خفگی اعلام کرد البته این را هم گفت که دختر جوان قبل از این که کشته شود مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. آخرین پیگیری ها حکایت از این دارد که چهار مظنون در ماجرای قتل این دختر شناسایی شده و پس از بررسی نمونه آزمایش DNA تکلیف این پرونده مشخص می شود .
منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی