کد خبر : 11615

احساس گرسنگی | فشار دادن قسمت هایی از بدن

برای اکثر افرادی که اضافه وزن دارند، بزرگ‌ترین چالش اشتهای سیری ناپذیر آنهاست. این افراد نمی‌توانند برای مدت طولانی غذا نخورند، بنابراین نمی‌توانند جلوی افزایش وزنشان را هم بگیرند.

به گزارش ورنداز :

برای اکثر افرادی که اضافه وزن دارند، بزرگ‌ترین چالش اشتهای سیری ناپذیر آنهاست. این افراد نمی‌توانند برای مدت طولانی غذا نخورند، بنابراین نمی‌توانند جلوی افزایش وزنشان را هم بگیرند.

این چهار نقطه از بدن را فشار دهید تا احساس گرسنگی را از بین ببرید

برای اکثر افرادی که اضافه وزن دارند، بزرگ‌ترین چالش اشتهای سیری ناپذیر آنهاست. این افراد نمی‌توانند برای مدت طولانی غذا نخورند، بنابراین نمی‌توانند جلوی افزایش وزنشان را هم بگیرند. با این حال، اگر بتوانید هیپوتالاموس (بخشی از مغز که اشتها، هاضمه و همچنین هورمون‌های گرسنگی شما را کنترل می‌کند) تنظیم کنید و آن را تحت تاثیر قرار دهید نصف راه را رفته‌اید. با فشار دادن این نقاط اصلی طب سوزنی در بدن خود، می‌توانید اشتهای هیولا را هم سرکوب کنید چه برسد به خودتان. در زیر به چهار نقطه‌ای از بدن می‌پردازیم که با فشار دادن آنها می‌توانید اشتهایتان را کنترل کنیدو احساس گرسنگی را از بین ببرید

پایین گوش

فشار دادن نقطه پایین گوش روی گردن به کنترل اشتها کمک می‌کند. انگشت خود را روی استخوان فک قرار دهید و فک خود را به سمت بالا و پایین حرکت دهید. این نقطه از بدنتان را به مدت یک دقیقه فشار دهید.و احساس گرسنگی را از بین ببرید

پایین زانو

فشار دادن این نقطه زانو به بهبود سیستم گوارش کمک می‌کند. این نقطه در سمت بیرونی ساق پا، پنج سانتی متر زیر زانو قرار دارد. ساده‌ترین راه برای تشخیص این نقطه عضلانی، حرکت دادن پا به بالا و پایین است. این نقطه را برای یک تا دو دقیقه فشار دهید.

نقطه روی آرنج

شما در واقع نقطه روده بزرگ است و در سمت داخلی آرنج قرار دارد. فشار دادن این نقطه باعث تحریک عملکرد روده می‌شود. با انگشت شست خود روی این نقطه فشار وارد کنید.

 
 
 

بالای ساق پا

این نقطه سیستم گوارش و ایمنی ما را بهبود می‌بخشد. می‌توانید این نقطه از بدن را در قسمت داخلی ساق پا، پنج سانتی متر بالاتر از مچ پا تشخیص دهید. این محل را برای حداقل یک دقیقه فشار دهید و بعد به آرامی رها کنید.با این کار می‌توانید روی اشتهای خود کنترل داشته باشید و با داشتن رژیم غذایی سالم و ورزش کردن زیاد شدن وزنتان را کنترل کنید.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی