کد خبر : 11472

هشدار وزش باد شدید

پیشی بینی وزش باد شدید و غبار در ۴ استان این شرایط جوی روز شنبه ۲۹ مرداد در شمال و شرق خوزستان، شرق و جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و غرب چهار محال و بختیاری حاکم است.

به گزارش ورنداز :

هشدار هواشناسی به این چهار استان | پیشی بینی وزش باد شدید و غبار در ۴ استان

صادق ضیائیان، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده در جنوب لرستان، شمال‌غرب چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، همچنین جنوب‌شرقی سیستان و بلوچستان رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد، خیزش گرد و خاک داریم.

وی ادامه داد: این شرایط جوی روز شنبه ۲۹ مرداد در شمال و شرق خوزستان، شرق و جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و غرب چهار محال و بختیاری حاکم است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه ۳۰ مرداد در ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران، شرق خوزستان و شمال‌غرب کهگیلویه و بویراحمد نیز رشد ابرهای همرفتی، وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق همچنین خیزش گرد و خاک در برخی نقاط خواهیم داشت.

ضیائیان اضافه کرد:‌ در پنج روز آینده در خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شرق یزد و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید موقت همچنین خیزش گرد و خاک خواهیم داشت که این شرایط طی دو روز آینده در جنوب‌غرب کشور و استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان حاکم است. 

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت:‌ آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما روز آینده در تهران ۳۴ و ۲۴ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده شهر‌کرد با کمینه دمای ۸ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

 

ارسال نظر

تبلیغات متنی