کد خبر : 11333

خرده خیانت

خرده‌خیانت به طیف کوچکی از رفتارها اطلاق می‌شود که به خط خیانت نزدیک می‌شود بدون اینکه کاملاً از آن عبور کند. 

به گزارش ورنداز :

خرده‌خیانت چیست؟ آیا در رابطه خود خرده‌خیانت می‌کنید و خودتان از آن خبر ندارید؟

خرده‌خیانت به طیف کوچکی از رفتارها اطلاق می‌شود که به خط خیانت نزدیک می‌شود بدون اینکه کاملاً از آن عبور کند. خرده‌خیانت به اندازه یک خیانت بزرگ آشکار نیست زیرا هر یک از زوجین آن را با توجه به محدودیت‌های خود به طور متفاوتی تعریف می‌کنند. این رفتارها می‌تواند چیزهایی مثل به اشتراک‌گذاری مکرر محتوایی که برای شما سرگرم‌کننده است با دوستانی از جنس مخالفتان باشد یا با تعقیب رسانه‌های اجتماعی آنها و خیال‌پردازی درباره آن فرد همراه باشد.

حتی اگر این رفتارهای به ظاهر بی‌اهمیت نشان‌دهنده خیانت آشکار نیستند، باز هم می‌توانند به خیانت عاطفی و در نهایت خیانت در صورت عدم کنترل منجر شوند. حتی اگر خیانت خرد به اندازه کافی آشکار باشد که باعث شود شما احساس گناه کنید یا دلیلی برای نگرانی شریکتان ایجاد کند، می‌تواند در درازمدت رابطه شما را به خطر بیندازد. بنابراین، چگونه می‌توانید تشخیص دهید که آیا از مرز باریک بین وفاداری و خیانت عبور کرده‌اید؟

به تعاملات خود در رسانه‌های اجتماعی نگاه کنید

اگر برای برقراری ارتباط مجدد یا معاشقه با یار سابق خود در رسانه‌های اجتماعی تلاش می‌کنید ممکن است روزی خیانت کنید. اگر این طور است، از خود در مورد نیت واقعی‌تان بپرسید. آیا شما علاقه‌مند به برافروختن مجدد آن آتش قدیمی هستید یا صرفاً امیدوار هستید که با آن فرد روابط دوستانه برقرار کنید؟ هنگامی که این کار را انجام دادید، بعد باید در مورد انگیزه‌ها و احساسات درونی خود با شریک زندگی‌تان صادق باشید.

اگر متوجه شدید که به طور مکرر به صفحه فردی سر می‌زنید و همچنین ایموجی‌های قلب برای او می‌فرستید و زیر عکس‌های او کامنت‌های شوخی می‌گذارید، ممکن است لازم باشد کمی عقب بکشید. اگر در شبکه‌های اجتماعی با آن شخص بیشتر و پرشورتر از معشوق یا همسرتان ارتباط برقرار می‌کنید، باید به طور جدی به برنامه خود برای ارتباط با آن فرد فکر کنید. دکتر مارتین گراف، استاد روانشناسی می‌گوید که مرور منظم و لایک کردن پست‌های یک فرد در رسانه‌های اجتماعی یک شاخص معمولی از اتفاق ناخوشایندی است که قرار است پیش آید.

حواستان باشد وقتی آسیب پذیر هستید به سراغ چه کسی می‌روید

هر زمان که از شریک زندگی خود ناراحت هستید، تماس با فردی که نه دوست و نه خویشاوند شماست ممکن است نشانه وجود یک رابطه عاطفی باشد. هر رابطه متعهدانه‌ای گاهی با مشکل مواجه می‌شود و این کاملاً طبیعی است که به دوستان یا خانواده خود اعتماد کنید و مشکلاتتان را با افراد قابل اعتماد در میان بگذارید.

 با این حال، ممکن است فکر خوبی نباشد که مکررا با همکار جذاب خود یا دوست فهمیده‌ای که فکر می‌کنید با او نقاط مشترک خاصی دارید در تماس باشید. وقتی آسیب پذیر هستید، به راحتی می‌توانید به این نتیجه برسید که آن فرد واقعاً با نیازهای شما هماهنگ است و شما را بهتر از شریک زندگی‌تان درک می‌کند. در نتیجه، شما نمی‌توانید این شخص را در ذهنتان بزرگ نکنید و آرزو کنید که همسرتان بیشتر شبیه او باشد. اگر برای تمرکز مجدد انتظارات خود وقت نگذارید، جذابیت عاطفی و فیزیکی را برای شریک زندگی خود از دست خواهید داد و تعهدتان نسبت به رابطه جدی‌تان ضعیف می‌شود.

نکته اصلی این است که خیانت عاطفی چه عمدی باشد و چه غیرعمدی می‌تواند دلخراش و آزاردهنده باشد. اگر می‌خواهید در طولانی مدت رابطه سالم‌تری داشته باشید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً با یک مشاور صحبت کنید.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی