کد خبر : 11032

تحول سینما | روایت فاطمه معتمد آریا

سیر تحول سینما به روایت فاطمه معتمدآریا

به گزارش ورنداز :

سیر تحول سینما به روایت فاطمه معتمدآریا

بیوگرافی کامل فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمد آریا زاده 7 آبان ماه سال 1340 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی فاطمه معتمد آریا و همسرش احمد حامد + زندگینامه

فاطمه معتمدآریا - Fatemeh Motamed Arya

فارغ التحصیل دانشسرای هنری تهران قبل از انقلاب می باشد و نام واقعی اش در شناسنامه فاطمه سیمین است. و در فیلم های کارگردانان نام آوری چون بهرام بیضایی ، رخشان بنی اعتماد ، بهمن فرمان آرا ، ایرج طهماسب و محسن مخملباف بازی کرده و بازی او بارها مورد توجه و ستایش قرار گرفته است.

خانواده هنرمندمی گوید علاقه پدر و مادرم و کل خانواده به هنر خیلی عمیق و ریشه ای بود به همین خاطر این علاقه هم از اول با من بود و طبیعی است در چنین خانواده ای مورد تشویق و حمایت قرار بگیرم.پدر آتش نشان

پدرم فرمانده ایستگاه آتشنشانی محله دزاشیب شمیران بود ، او یک فرمانده درجه 1 و یک مرد منظم و قدرتمند و در عین حال بسیار مهربان و عاطفی بود.

شروع جدی بازیگری

او از سال 64 بازیگری در سینما را با فیلم جدال آغاز کرد. از نقش آفرینی های محبوب معتمدآریا باید به بازی هایش در کنار ایرج طهماسب و حمید جبلی اشاره کرد. این سه نفر با همکاری در چندین فیلم از جمله کلاه قرمزی و پسرخاله ، کلاه قرمزی و سروناز ، دختر شیرینی فروش و یکی بود و یکی نبود و زیر درخت هلو یکی از موفق ترین گروه های هنری در سینمای ایران هستند.

وضعیت ازدواج و همسر فاطمه معتمد آریا

او همسر احمد حامد بازیگر و تهیه کننده سینما میباشد و یک پسر به نام نریمان دارد.خانوم فاطمه معتمدآریا در سال 1360 وقتی 20 ساله بود با همسرش احمد حامد ازدواج کرد.

فاطمه معتمدآریا و همسرش احمد حامد

فاطمه معتمد آریا و همسرش احمد حامد

خواستگاری معتمدآریا از همسرش !

می گوید با همسرش احمد در یک مهمانی خانوادگی آشنا شد.

زمانی که احمد تازه از سوئد آمده بوده و می گفتند خیلی باسواده ، من هم گفتم ببینم چقدر سواد داره و مقداری راجب سینما و ادبیات حرف زدیم.

عکسهای فاطمه معتمدآریا و همسر و پسرش

این رابطه شکل گرفت و مدتی ادامه داشت تا اینکه دو ماه بعد به احمد گفتم با من ازدواج می کنی؟ گفت باید برگردم سوئد ، گفتم ولش کن حالا بیا یکسال با هم زندگی کنیم لااقل کمیته ما را نمی گیرد اگر نخواستی بعد از یکسال جدا می شویم ، احمد گفت فکر خوبیست و به این صورت زن و شوهر شدیم .

حجم ویدیو: 18.63M | مدت زمان ویدیو: 00:05:56
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی