کد خبر : 10679

شیرینی جات | ضرر شیرینی جات | نخوردن شیرینی جات

شما به نخوردن شیرینی جات و قند در طی یک ماه، می‌توانید تا به میزان ۴ کیلوگرم از وزن خود را کم کنید.

به گزارش ورنداز :

تاتیانا بوچارووا، متخصص غدد می‌گوید، علت بی خوابی و پوسیدگی دندان‌ها خوردن شیرینی جات است.

 
شیرینی‌ها فقط شکر دانه ریز، شیرینی و کیک نیستند. این متخصص غدد می‌گوید: "غذا‌هایی که در آخر جدول غذایی ما قرار دارند اغلب حاوی شکر هستند - از ماست‌های میوه‌ای تا سس چیلی که حاوی قند هستند؛ بنابراین ترک شیرینی به طور کامل غیرممکن است. اما کاهش سهم آن در رژیم غذایی باعث ایجاد اتفاقات خوشایند در بدن شما می‌شود.
 
شما باید برچسب غذا‌ها را بخوانید: محصولاتی که بیش از ۲۲.۵ گرم قند در هر ۱۰۰ گرم دارند بسیار شیرین هستند. تولیدکنندگان نام‌های مختلفی برای قند روی بسته بندی‌ها دارند: مانند نشاسته هیدرولیز شده، ملاس، فروکتوز، مالتوز، پودر قند و ... دارای قند هستند.
 
اگر تصمیم گرفتید شیرینی را کنار بگذارید در طی یک هفته اول، اولین وعده‌های اصلی غذای خود را بخورید.

حداقل در مرحله ابتدایی شیرینی جات را با رژیم غذایی لاغری ترکیب نکنید - نیازی نیست که دائماً گرسنه بمانید. بدن در شرایط جدیدی برای خود پیدا می‌کند و بهتر است به آن‌ها عادت کنید و سپس کالری‌ها را کاهش دهید. در ابتدا شیرینی را کم کنید و سپس رژیم لاغری را اجرا کنید.

برای انجام این کار، کربوهیدرات‌هایی مانند ماکارونی و غلات سبوس دار، برنج قهوه‌ای یا قهوه ای، بلغور جو دوسر را مصرف کنید که به شما امکان می‌دهند برای مدت طولانی احساس سیری کرده و از خوردن شیرینی جلوگیری کنید.

در روز اول چنین تغذیه ای، شما در شب احساس نشاط بیش از حد معمول خواهید داشت. بدون نوسان در سطح گلوکز در بدن خلق و خوی شما یکنواخت خواهد بود.

در طی هفت روز جلوگیری از قند خوردن، به میزان ۸۰۰ گرم تا یک کیلوگرم کاهش وزن پیدا خواهید کرد، حتی اگر تعداد کالری ثابت باشد. دلیل آن این است که شما انسولین را کنترل خواهید کرد و مایعات در بدن باقی نمی‌ماند. بدن شروع به استفاده از ذخایر چربی خود می‌کند.

در طی یک ماه، همه این تغییرات بارزتر می‌شوند، نخوردن شیرینی‌ها بر تمام سیستم‌های بدن تأثیر می‌گذارد - از دستگاه گوارش تا سطح هورمونی. متابولیسم شما زیاد کار می‌کند و تا چهار کیلوگرم وزن کم خواهید کرد - به طور کلی، کیفیت زندگی بهبود می‌یابد.
حجم ویدیو: 3.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56
منبع تابناک
ارسال نظر

تبلیغات متنی