کد خبر : 10602

آتش سوزی | آتش سوزی انبار

آتش سوزی در سوله ای که به عنوان کارگاه تولیدی و تزریق مواد پلاستیک و انبار نگهداری این تولیدات با وسعت ۴۰۰ متر استفاده می‌شد، رخ داد.

به گزارش ورنداز :

از آتش سوزی در انبار کالا در جاده خاوران خبر داد و افزود: این حادثه ساعت ۶:۰۵ صبح شنبه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اطلاع رسانی شد، که با توجه به وسعت آتش سوزی ۶ ایستگاه به همراه تانکر آب و خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی با تشریح جزئیات حادثه گفت: آتش سوزی در سوله ای که به عنوان کارگاه تولیدی و تزریق مواد پلاستیک و انبار نگهداری این تولیدات با وسعت ۴۰۰ متر استفاده می‌شد، رخ داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: این مساحت کاملاً مسقف با سقف‌های شیروانی بود، که تعداد زیادی جنس تولید شده در آن نگهداری می‌شد و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند، این سوله و انبار کاملاً شعله ور بود و آتش از زیر سقف‌ها به بیرون می‌زد و در اثر شدت حرارت سقف‌ها تخریب شده و به صورت آوار روی کالاها ریخته بود.

 

ملکی گفت: در مجاورت این سوله ۲ انبار دیگر وجود داشت، که خطر سرایت آتش به آن انبارها بود، آتش نشانان خیلی سریع عملیات را آغاز کرده و آتش را تحت کنترل خود در آوردند و از سرایت آتش جلوگیری و آتش خاموش شد.

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی