کد خبر : 10328

دستگیری | دستگیری باند سارق

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: با تلاش مأموران انتظامی یک دستگاه خودرو تیبا2 سرقتی در محور "قم-تهران" پس از تعقیب و گریز توقیف و سارق دستگیر شد.

به گزارش ورنداز :

دستگیری باند سارق ، سرهنگ "امیر مختاری" اظهارداشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو تیبا2 سرقتی در محور "قم- تهران "، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کوشک نصرت فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.

باند سارق ، وی افزود: در ادامه مأموران به قصد توقیف خودرو وارد عمل شده اما راننده با امتناع از دستور ایست، با 3 نفر سرنشین و حداکثر سرعت قصد متواری شدن داشته که در نهایت پس از طی مسافتی با تیراندازی به لاستیک، خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

 

سرهنگ مختاری با بیان اینکه یک قبضه سلاح سرد از متهم کشف شده است، گفت: پس از بررسی مشخص شد 3 نفر سرنشین تیبا مسافران بین راهی این مسیر بودند که خوشبختانه در تعقیب و گریز صورت گرفته آسیبی به آن ها وارد نشده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قم از شهروندان خواست، به منظور پیشگیری از سرقت خودرو همواره به توصیه های پلیس توجه داشته و اگر خودرویی از آن ها به سرقت رفت، بلافاصله اعلام تا موضوع در سامانه های پلیس ثبت و اقدامات لازم انجام شود، همچنین حتی المقدور برای تردد بین شهری از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از سوار شدن بر خودروهای شخصی بین راهی خودداری کنند.

 

 

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی