کد خبر : 9382

سارق مسلح | بازداشت سارق

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری از دستگیری سارقان منزل حین سرقت در محله شهرک قدس خبر داد و گفت: سارقان با پلاک سرقتی اقدام به سرقت می‌کردند.

به گزارش ورنداز :

بازداشت سارقان مسلح

سرهنگ " عبدالرضا محمدی " گفت: تیم عملیات  کلانتری  ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی در شهرک قدس بودند که  برابر اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر حضور باند سارقان منزل در یکی از خیابان ها سریعا وارد عمل شده و در نشانی اعلامی حاضر شدند.

سارق قمه کش

وی گفت:ماموران با حضور در محل یک دستگاه خودرو ۴۰۵ سفید رنگی روشن در حالی که راننده آن پشت فرمان آماده به حرکت بود مشاهده کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد پلاک خودرو سرقتی می باشد افزود: با بررسی های بیشتر به دست آمد،  در منزل روبروی خودرو بازبوده و تعدادی افراد در منزل حضور دارند که بلافاصله وارد عمل شده و به سمت خودرو مراجعه که متهم به محض رویت مأموران با سرعت از محل گریخت.

در یک تعقیب و گریز خودرو متوقف و متهم دستگیر شد

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تصریح کرد: در یک تعقیب و گریز خودرو متوقف و  متهم   دستگیر  شد و مجددا به محل بازگشته و مشاهده می کنند ۳ نفر از سارقان که متوجه حضور مأموران شدند از منزل خارج و به صورت پیاده در حال فرار می باشند

وی در ادامه از دستگیری یکی دیگر از سارقان که قصد درگیری با  سلاح سرد  با مأموران را داشت خبر داد و ادامه داد:  دو نفر از سارقان از محل متواری و در بررسی از خودرو متهمان تعدادی آلات و ادوات  سرقت  و سلاح سرد و دو عدد پلاک سرقتی و دو دستگاه بی سیم  کشف شد.

سرهنگ محمدی در پایان با بیان اینکه متهمان  ۳۰ و ۳۸ ساله به جرم خود و سرقت منزل به همراه 2 متهم متواری شده در شمال  تهران  معترف شدند خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد

منبع رکنا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    آخه چقدر بی امنی ازدست این سارقان زور گیر وقمه کش توراخدا چاره‌ای بیندیشید دولت محترم تا این گرسنگی ملت ازبین برود تا شاهد اين همه بی امنی نباشیم بتونیم چند تومنی باخیال راحت برای زن وبچه هامون بتونیم ببریم برای زندگی مان از ترس مقدار کمی که کار می‌کنیم باترس واسترس ودلهره می‌بریم خانه خواهشمندم اين دزدهای خدا بی خبر کاری کنيد تاسیر باشند تا به ملت آسیب نرسانند برای چند غاز

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی