کد خبر : 29095

فال روزانه | فال روزانه ۲ اسفند

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

فال روزانه متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال روز چهارشنبه ۲۵ بهمن  ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. فردی امروز از شما تقاضایی دارد اما از انجام آن ناتوان هستید. در چنین شرایطی به صلاح شماست که برای انجام چنین کاری خودتان را به دردسر نیندازید.

فال روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

دزدی در کمین مال و اموال شماست. در این شرایط بهتر است چشم از دارایی‌های خود برندارید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا چیزی از اموال شما به سرقت نرود. قرار است برای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان کار مهمی را انجام دهید اما توان انجام این کار را ندارید و این وضعیت امروز زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌ زندگی‌تان را فراهم می‌کند. در نتیجه قبل از اینکه دلخوری ایشان از شما بالا بگیرد، در اولین فرصت از وی دلجویی کنید و از ایشان درخواست نمایید توقع‌های خود را در حد توان شما پایین بیاورد.

فال روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

سلامتی خود را دست‌کم گرفته‌اید و با خوردن خوراکی‌های مضر و ناسالم، راه اضافه وزن و بیماری را دنبال می‌کنید، به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیداست و اجازه ندهید رژیم‌غذایی ناسالم و پرخوری، سلامت وجود نازنینتان را به خطر بیندازد. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمکتان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.  به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید.  امروز کارها بر وفق مراد شما انجام خواهد شد. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و روز را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید.

فال روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

انسان باهوش و زیرکی هستید، امروز زمان مناسبی است تا از این هوش و استعداد نهایت استفاده را ببرید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق ‌زندگی‌تان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.

فال روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و با حضور در کنار اهل منزل به آن‌ها ثابت کنید که از بودن در کنارشان لذت می‌برید. اتفاق‌های ناگواری را در زندگی تجربه کرده‌اید و دل خوشی ندارید. اجازه ندهید این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند و آینده‌ای متفاوت را برای خود رقم بزنید.  روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. روز خوبی برای سرمایه‌‌گذاری یا عقد قراردادهای تجاری جدید است. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و رونق بیشتری به زندگیتان بدهید.

فال روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

مدتی است که انرژی و نشاط همیشگی را ندارید و احساس خستگی می‌کند. اجازه ندهید این احساس، روز شما را خراب کند. با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید و انرژی لازم را بدست آورید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. دلخوری‌هایی که میان شما و عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید.

فال روز ۲ اسفند ۱۴۰۲  برای متولدین مهر

احساس می‌‌کنید که اطرافیان درک درستی از شما ندارند و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده ‌است. در اولین فرصت با اطرافیان صحبت کنید و آن‌ها در جریان دیدگاه‌های خود قرار دهید تا قضاوت‌های نادرست را کنار بگذارند. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید.

فال روز ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

اصرار دارید کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند. به محبت همسر یا عشق ‌زندگی‌تان شک کرده‌اید و این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کرده است، قبل از اینکه اوضاع از چیزی که هست خراب‌تر شود، در اولین فرصت با عشق‌ زندگی‌تان صحبت کنید و دلایل رفتار شک‌برانگیز ایشان را جویا شوید.

فال روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

 

یکی از دوستان قدیمی که مدت زیادی است خبری از وی نداشته‌اید، امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده کنید و حسابی خوش بگذارنید. فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی کنید. خبری شاد و خوشحال‌کننده به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان سپری کنید

فال روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از دوستان قدیمی وجود دارد، اما اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری دوست شما را فراهم کند و رفاقت چندین و چند‌ ساله‌تان را از بین ببرد.  به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. یکی از آشنایان که فکر می‌کنید دوست‌دار شماست، نقشه‌های شومی برایتان کشیده و با دوستی و محبت به شما نزدیک شده تا رابطه میان شما و یکی از اعضای خانوده یا دوستان را خراب کند. اجازه ندهید شرایط برای نقشه‌های پلید این فرد مهیا شود و در اولین فرصت حق این فرد را که نمک شما را خورده و نمکدان شکسته‌ را کف دستش بگذارید.

فال روز چهارشنبه ۲ اسفند برای متولدین بهمن

 

توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از همقطارانتان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتیتان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلا به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید. احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

فال روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

به این فکر هستید که بعدازظهر امروز را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما با کارهای زیادی روبه‌رو خواهید شد و نقشه‌هایتان نقش برآب می‌شود. سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید و دیدارها را تازه کنید. در دید و بازدید با دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید و انرژی از دست رفته خود را باز یابید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع نیک صالحی
ارسال نظر

تبلیغات متنی