کد خبر : 9991

تفاوت زنان و مردان | ۸ تفاوت میان زنان و مردان | رابطه مردان و زنان | شباهت مردان و زنان

۸ تفاوت میان زنان و مردان که کمتر کسی آن ها را می داند

به گزارش ورنداز :

۸ تفاوت میان زنان و مردان که کمتر کسی آن ها را می داند.

زنان و مردان شباهتی ۹۹/۷ درصدی به یکدیگر دارند. اما همان ۰/۳ درصد است که آن ها را کاملاً متفاوت از یکدیگر ساخته و ویژگی های خاصی به زندگی شان داده است.

اما تفاوت میان زنان و مردان چیست ؟

۱- زنان ممکن است زمان بیشتری را در دستشویی سپری کنند

 برخی تفاوت ها در بدن آن ها و همینطور انتخاب های غذایی شان و اندکی هم از دیگر عوامل، آن ها را درگیر مشکلات روده ای مختلف می کند.

۲- مردها دندان های بزرگ تری دارند

دانشمندان در این آزمایش به بررسی دندان های ۵۰۰ شرکت کننده پرداختند.

آن ها در نهایت به این نتیجه رسیدند: «بله جنسیت یک فرد را حتی اگر فکش تنها چیزی باشد که از او به جای مانده، می توان تشخیص داد.» البته این موضوع نه دقیقاً اما تقریباً درست است. این تحقیق همچنین نشان داد که مردان دندان ها بزرگ تری در مقایسه با زنان دارند.

۳- در زنان، طول انگشت اشاره تقریباً هم اندازه ی انگشت حلقه است

دست های خود را نگاه کنید. دو حالت دارد: یا انگشت حلقه تان بلندتر از انگشت اشاره تان است، یا طول هر دو تقریباً یکسان است.

اگر حالت اول بودید، یعنی مرد هستید. اگر هم حالت دوم بودید، یعنی زن هستید. 

این حرف علم است. علم می گوید پیش از تولد یعنی در دوران جنینی، این استروژن و تستوسترون هستند که ژن ها را کنترل می کنند و به این ترتیب، طول انگشتان را تعیین می کنند. جادویی در کار نیست.

۴- مردان مژه های بلندتری دارند

اولین چیزی که در اینجا باید از آن صحبت کرد هورمون تستوسترون است که مقادیر زیادی از آن در بدن مردان وجود دارد. این هورمون مسئول رشد همه ی انواع مو است و نه تنها موها را بلند می کند، بلکه کمک می کند ضخیم تر و پُرتر هم به نظر برسند.

به علاوه، مردان چشمان کوچک تری دارند. چشمان کوچک تر و موهای پُرتر ترکیبی عالی پدید می آورد که نتیجه ی آن داشتن مژه هایی جذاب و زیبا است.

 

۵- زنان دیرتر از مردان عاشق می شوند

زنان معمولاً دیرتر از مردان عاشق می شوند. تحقیقات می گوید بیشتر از ۲۵ درصد مردان در فاصله ی اولین تا چهارمین قرار عاشقانه شان دل می بازند، اما تنها ۱۵ درصد زنان اینگونه هستند.

۶- بوی بدن مردان مجرد ممکن است متفاوت باشد

علت این مسأله هم هورمون تستوسترون است. با این حال، برخی کارشناسان، رعایت نکردن بهداشت فردی را هم در این مسأله مؤثر دانسته اند.

۷- زنان بیشتر از مردان کابوس می بینند

در حقیقت، خواب های زنان به ۳ دسته تقسیم 

می شود: تحت تعقیب قرار گرفتن یا در خطر بودن زندگی شان، از دست دادن یک عزیز یا خواب های مشوش.

۸- احتمال دکتر رفتن در مردان کمتر است

به تقریباً ۴۰ درصد مردان در کودکی گفته شده مردها به خاطر سلامتی شان گله و شکایت نمی کنند. 

علاوه بر این، برخی مردان احساس خجالت و معذب بودن می کنند و دل شان نمی خواهد توسط شخص دیگری مورد قضاوت قرار گیرند. و گاهی هم صرفاً چندان مشتاق نیستند که بدانند مشکلی دارند یا لازم است چیزی را در زندگی شان تغییر دهند.

 

منبع روزیاتو
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی