کد خبر : 9967

طوفان کرمان

فیلم وزش شدید طوفان گرد و خاک در شهرستان قلعه‌گنج استان کرمان را ببینید. محمد نکوآمال، مدیرکل هواشناسی کرمان این واقعه را تایید کرد.

به گزارش ورنداز :

فیلم وزش شدید طوفان گرد و خاک در شهرستان قلعه‌گنج استان کرمان را ببینید. محمد نکوآمال، مدیرکل هواشناسی کرمان فیلم وزش طوفان و گرد و خاک شدید امروز عصر در شهرستان قلعه گنج کرمان را ببینید. محمد نکوآمال، مدیرکل هواشناسی کرمان در گفت و گو وقوع این حادثه را تایید کرد.مدیرکل هواشناسی استان کرمان در توضیح بیشتر گفت: با توجه به ورود سامانه باران موسمی «مانسون» از جنوب شرق ایران به کشورمان شاهد وقایع جوی ناگهانی مختلفی از جمله طوفان شدید گرد و خاک در استان کرمان هستیم. طوفان اخیر هم در منطقه ای بین کهنوج و قلعه گنج رخ داده است، البته با توجه به این که ما در آن منطقه ایستگاه سنجش نداریم، سرعت دقیق باد را ثبت نکرده ایم.

وی تصریح کرد: افزایش شدید سرعت باد در کهنوج، جیرفت و قلعه گنج ناشی از ورود سامانه مانسون به ایران است. با توجه به تداوم فعالیت این سامانه تا عصر پنجشنبه، در چهار روز آینده حتما در این شهرستان ها و سایر مناطق جنوب استان کرمان شاهد وقوع طوفان گرد و خاک، وزش باد شدید تا بسیار شدید، رعد و برق و رگبار شدید خواهیم بود، زیرا تمام این موارد در ذات طوفان مانسون است.

حجم ویدیو: 5.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32
منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی