کد خبر : 9610

فرار دختر جوان با پسر مورد علاقه اش | اغفال دختر جوان | فرار دختر با پسر

یک مرد افغان در طرح شکایت خود گفت:«مدتی قبل دختر جوانم با یک پسر آشنا شد که خانه شان در نزدیکی خانه ما بود. دخترم می گفت قصد ازدواج با این پسر را دارد اما من و مادرش گفتیم باید شرایط او برای ازدواج مهیا باشد.حالا 2 روزی می شود که از دخترم خبری نیست و من حدس می زنم که این پسرم دختر من را اغفال کرده و ربوده است.»

به گزارش ورنداز :

فرار دختر جوان با پسر مورد علاقه اش فقط تا تایباد موفق بود

مدتی قبل پدر دختر 18 ساله ای با مراجعه به شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران از پسر مورد علاقه دخترش به اتهام اغفال و آدم ربایی شکایت کرد.

این مرد افغان در طرح شکایت خود گفت:«مدتی قبل دختر جوانم با یک پسر آشنا شد که خانه شان در نزدیکی خانه ما بود. دخترم می گفت قصد ازدواج با این پسر را دارد اما من و مادرش گفتیم باید شرایط او برای ازدواج مهیا باشد.حالا 2 روزی می شود که از دخترم خبری نیست و من حدس می زنم که این پسرم دختر من را اغفال کرده و ربوده است.»

با اعلام این شکایت تحقیقات برای یافتن ردی از دختر جوان آغاز شد و بالاخره دختر و پسر جوان در شهر مرزی تایباد در حالی دستگیر شدند که شواهدی نشان می دهد آنها قصد خروج از کشور را داشتند.

تحقیقات روی این پرونده فرار دختر جوان با پسر مورد علاقه اش برای مشخص شدن زوایای پنهان این ماجرا ادامه دارد، تا مشخص شود که دختر جوان اغفال شده یا به میل خود با پسر جوان همراه شده است.

 
منبع منیبان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی