کد خبر : 9485

رضا رویگری | مصاحبه اینترنتی رضا رویگری | طلاق رضا رویگری | جدایی رضا رویگری

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در مصاحبه جدیدی شرکت کرده است.

به گزارش ورنداز :

در بخشی از این مصاحبه اینترنتی رضا رویگری عنوان کرد که همسرش با او زندگی نمی‌کند.

این‌قدر آقای میرباقری را دوست دارم که قول می‌دهم تا روزی که جلوی دوربین بروم

داوود میرباقری خودش می‌داند که من چقدر عاشقش هستم. نوشته‌ها و دیالوگ‌هایش بی‌نظیر است. خودش انسان والایی است. یک‌بار از او پرسیدم که آیا من در کار جدید تو هستم؟

گفت مگر من بدون تو کار می‌کنم؟ ولی هنوز رسماً با من صحبت نکرده‌اند. من هم از این طرف و آن طرف شنیده‌ام که در سلمان فارسی هستم. آقای میرباقری با مطالعه کار می‌کنند.

شما تمام کتاب‌های دنیا را زیر و رو کنید، چهار خط از زندگی کیان پیدا نمی‌کنید. ولی ایشان یک کیان واقعی را در مختارنامه خلق کرده‌است. یک چیزهایی را هم با خلاقیت خودش اضافه کرده‌است.

در بخشی دیگر از این مصاحبه اینترنتی رضا رویگری گفت :
 
همه دوست دارند با آقای میرباقری کار کنند. من در اکثر کارهای ایشان بوده‌ام. در تئاتر از معرکه در معرکه که متنش را آقای میرباقری نوشته بودند حضور داشتم.

در فیلم مسافر ری نقش یکی از فرماندهان بابک خرمدین را بازی می‌کردم. در سریال‌های مختارنامه و شاه‌گوش هم با آقای میرباقری همکاری کردم. من امیدوارم حالم خوب بشود و به صورت جدی با آقای میرباقری صحبت کنم و جلوی دوربین سلمان فارسی بروم.

این‌قدر آقای میرباقری را دوست دارم که قول می‌دهم تا روزی که جلوی دوربین بروم، پایم کاملاً خوب بشود. سر کار مختارنامه هم همین‌طور بود. زمانی‌که می‌خواستم سوار اسب بشوم یک نفر من را بغل می‌کرد و روی اسب می‌انداخت.

من سیگاری بودم و به خاطر این که بتوانم روی اسب بپرم، سیگارم را ترک کردم. آقای میر باقری به بچه‌ها می‌گفت بروید یاد بگیرید. به خاطر یک نقش سیگارش را ترک کرد.

منبع وقت صبح
ارسال نظر

تبلیغات متنی