کد خبر : 9350

فال شمع | فال شمع ۲۵ تیر

فال شمع ۲۵ تیر ۱۴۰۱

به گزارش ورنداز :

فال شمع متولدین فروردین

در یک شادی قرار خواهید گرفت ، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید.رفتن یا نرفتن به این جشن ، به رای و نظر خودتان بستگی دارد اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است.به دیگران متکی نباشید توکل به خداوند را در دشواری ها و سختی ها هرگز از دست ندهید . مطمین باشید گره بسته شما گشوده خواهد شد. یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد . نگرانی نداشته باشید شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد.و برای ادامه این صمیمیت تلاش می کند. روابط عاشقانه و احساسی خواهید داشت یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می شوید.

فال شمع متولدین اردیبهشت

در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت. تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی ، به آرامش بسیار دست خواهید یافت پیغامی که حامل شادی و سعادت فراوان برای شماست ، به شما خواهد رسید / زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید در مورد مساله ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می کنید ، نگران نباشد زیرا در حال برطرف شدن است یک پیشنهاد عشقی به شما خواهد شد، پاسخ بدان به رای و نظر خودتان بستگی دارد یک نفر به شدت به محبت و مهربانی شما نیاز مند است . محبت خود را از او دریغ نکنید.

فال شمع متولدین خرداد

داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه ای در باره شخص شما می شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد بهره یا سودی که از نظر مالی منتظرش بوده و یا هستید به شما خواهد رسید یک عشق والا و شایسته به شما کمک خواهد کرد تا از برخی حالت های نا مساعد روحی خارج شوید و دلگرمی شما را نسبت به زندگی تان بیشتر خواهد کرد از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد نگران تندرستی و سلامتی خود نباشید ، هیچ بیماری خطرناکی شما را تهدید نخواهد کرد از یک توانایی بالا در خودتان در آینده ای نزدیک بسیار بهره مند خواهید شد یک کادو دریافت می کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد.

فال شمع متولدین تیر

یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد . نگرانی نداشته باشید  بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید شادی های قلبی شما ، از عشق خودتان روزبروز بیشتر و بیشتر خواهد شد صحبت هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد از شخصی که بسیار او را دوست می دارید سخنی می شنوید که بسیار منتظر آن هستید شرایط زندگی شما به یکباره و ناگهانی به شرایطی بسیار عالی تبدیل خواهد شد و به یک مقام بالا و موقعیتی برجسته نایل خواهید شد خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید.

فال شمع متولدین مرداد

یک شادی بسیار بزرگ از صحبت هایی که با یک آقا انجام می دهید دارید یک دلواپسی و نگرانی از شما می گذرد. خدا به شما کمک خواهد کرد خبری که مدت های طولانی در انتظار رسیدن به آن بوده اید به شما خواهد رسید از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراس دارید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد.ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می کند.اما شما به این ترس با موفقیت غلبه خواهید کرد. بسیاری از کار های عقب آفتاده شما انجام خواهد شد ، نگران کار های عقب افتاده خود نباشید دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد.  در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند . اما این بحران خیلی زود تر از آنچه تصور می کنید برطرف خواهد شد.

فال شمع متولدین شهریور

در یک کشمکش و نزاعی مختصر و اندک پیروزی با شخص شما خواهد بود در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت. یک شادی بسیار بزرگ از صحبت هایی که با یک آقا انجام می دهید دارید  در مورد مساله ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می کنید ، نگران نباشد زیرا در حال برطرف شدن است  پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد کسی در کار شما مخالفت می کند یا با عقیده شما در باره موضوعی به تعارض می پردازد . اما نهایتا پیروزی و برد برای شماست میان دو یا چند نفر از نزدیکان ، که با یکدیگر قهر بوده اند ، آشتی ، صلح و سازش دوستانه خواهد شد.

فال شمع متولدین مهر

جانب احتیاط را رعایت کنید ، مراقب جوانب کارتان بوده و با اندیشه عمل کنید . بی گدار به آب نزنید. رسیدن به سرمایه ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید. شما فردی جسور و شجاع هستید که به هر چه اراده کنید به خواسته و نیاز قلبی خود خواهید رسید. زیرا همواره توکلتان بر خدا است کارت عشق دارید ، بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت. سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود انتظار روشن شدن مساله یا مشکلی خانوادگی یا شغلی و یا مالی را دارید که با نتیجه ای مثبت به پایان خواهد رسید و آنچه را که در این باره انتظارش را داشتید ، برای شما به خوبی تمام خواهد شد. در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید .اگر در این مورد خاص آسان گیر باشید، کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهید رسید.

فال شمع متولدین آبان

یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید با یک فرد جدید دوست و آشنا می شوید و روابط دوستانه خود را گسترش خواهید داد. آن را به فال نیک بگیرید در یک شادی و خنده فراوان قرار خواهید گرفت درباره آنچه نیت شماست و هدفی که دارید ، علیرغم مخالفتی که ممکن است باشد ، شما با مقاومت به پیش خواهید برد از عشق های مجازی و شرارت های آن بر حذر باشید در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید.

فال شمع متولدین آذر

پیغامی که حامل شادی و سعادت فراوان برای شماست ، به شما خواهد رسید دور همی یا مهمانی و شادی های خانوادگی ، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهیدداشت همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت صحبت هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد مراقب یک خسارت مالی یا گم شدن شی در خانه خود باشید امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسایل اطرافتان بیشتر خواهد شد از یک شرایط نا مساعد و نا هموار ، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت.

فال شمع متولدین دی

جایی می خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید ،با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد / آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود ، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود / جانب احتیاط را رعایت کنید ، مراقب جوانب کارتان بوده و با اندیشه عمل کنید . بی گدار به آب نزنید. / بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید شخصی ممکن است در یکی از کار هایی که شما انجام می دهید ، ایراد یا انتقادی نسبت به کار شما داشته باشد که باید به راحتی آن را پذیرا باشید.زیرا این موضوع به نفع شما خواهد بود، نه ضرر و زیان شما. / در یک شادی قرار خواهید گرفت ، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید.رفتن یا نرفتن به این جشن ، به رای و نظر خودتان بستگی دارد / یک شادی بسیار بزرگ از صحبت هایی که با یک آقا انجام می دهید دارید.

فال شمع متولدین بهمن

از تنش ها و استرس ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید جایی می خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید ،با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد در یک مراسم عزاداری شرکت خواهید کرد که مقداری متاثر و اندوهگین خواهید شد بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه ای عالی همراه است.تردید به خود راه ندهید. یک عشق والا و شایسته به شما کمک خواهد کرد تا از برخی حالت های نا مساعد روحی خارج شوید و دلگرمی شما را نسبت به زندگی تان بیشتر خواهد کرد در یک شادی قرار خواهید گرفت ، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید.رفتن یا نرفتن به این جشن ، به رای و نظر خودتان بستگی دارد نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت

فال شمع متولدین اسفند

برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی ،به نزد پزشک خواهید رفت. برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل تا قاضی خواهید رفت صحبت هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد سخت دلی عشقتان شما را می آزارد ، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند . اما این بحران خیلی زود تر از آنچه تصور می کنید برطرف خواهد شد.  شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید. در کاری که در پیش گرفته اید ، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد / مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید ، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد.

ارسال نظر

تبلیغات متنی