کد خبر : 8305

قاچاقچی | قاچاقچی مواد مخدر | قاچاقچی در قم | دستگیری قاچاقچی

فرمانده انتظامی قم از دستگیری سرکرده قاچاقچیان خرد مواد مخدر و کشف 2 کیلو و 228 گرم مواد روان گردان اعم از شیشه و هروئین در این رابطه خبر داد.

به گزارش ورنداز :

سرهنگ "امیر مختاری" درباره این قاچاقچی اظهارداشت: مأموران کلانتری 13 شهید سعیدی با رصد و پی گیری فعالیت یکی از سرکردگان مواد مخدر و اشراف اطلاعاتی بر روی نامبرده در یکی از محلات آلوده شهر قم، اقدامات مجرمانه وی برای پلیس محرز و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با اشاره به دستگیری همدست وی در این عملیات، افزود: از افراد دستگیر شده 2 کیلو و 228 گرم مواد روان گردان اعم از شیشه و هروئین و نیز ترازوی توزین دیجیتال و آلات و ادوات مصرف مواد مخدر کشف شده است.

متهم اصلی فاقد سابقه اعتیاد است

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه متهم اصلی قاچاق فاقد سابقه اعتیاد است، گفت: وی تنها با تعداد محدودی از خرده فروشان در ارتباط بوده و طی بررسی صورت گرفته علاوه بر کشف 450 میلیون ریال وجه نقد، مبلغ 2 میلیارد و 400میلیون ریال نیز گردش مالی اخیر وی از طریق دستگاه پُز بوده است.

سرهنگ مختاری با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه خودرو زانتیا و یک دستگاه موتورسیکلت کشف شده است، اضافه کرد: در نهایت افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم از شهروندان خواست، در صورت مواجهه با اینگونه موارد از طریق سامانه 110 به مرکز فوریت های پلیسی استان اطلاع داده تا در کوتاه ترین زمان ممکن مأموران انتظامی نسبت به دستگیری مجرمان اقدام کنند.

 

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی