کد خبر : 7134

مهدی قائدی | فوتبالیست

مهدی قائدی بازیکن تیم ملی است. مهدی قائدی در تیم استقلال بازی می کند. مهدی قائدی همسری به نام ستاره معصومی دارد. مهدی قائدی و همسرش 10 سال اختلاف سنی دارند.

به گزارش ورنداز :

مهدی قائدی بازیکن تیم ملی است. مهدی قائدی در تیم استقلال بازی می کند. مهدی قائدی همسری به نام ستاره معصومی دارد. مهدی قائدی و همسرش 10 سال اختلاف سنی دارند.بازیکن تیم ملی است. مهدی قائدی در تیم استقلال بازی می کند. مهدی قائدی همسری به نام ستاره معصومی دارد. مهدی قائدی و همسرش 10 سال اختلاف سنی دارند. مهدی قائدی متولد دهه هفتاد است. در ادامه تصاویری از مهدی قائدی و همسرش را ببینید.

مهدی قائدی به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آن ها در اتوبان امام علی «ع» بوشهر واژگون میشود.

بی غیرتی مهدی قائدی کار دستش داد | مهدی قائدی چوب حراج به آبرویش زد10سانحه واژگونی اتومبیل، به غیر از مهدی قائدی سه نفر دیگر هم در ماشین بوده‌اند. دو نفر جراحات سطحی داشتند که بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند. یک نفر در آی سی یوست و مهدی قائدی هم بعلت خون ریزی داخلی به اتاق عمل رفته و بعد از انجام عمل، در آی سی یو بستری شده است.

بی غیرتی مهدی قائدی کار دستش داد | مهدی قائدی چوب حراج به آبرویش زد11

 

استقلال از ساعت 14:45 فردا «سه‌شنبه» در مرحلهنیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی به مصاف صنعت نفت آبادان می رود و مهدی قائدی بعلت محرومیت یکی از غایبان استقلال دراین مسابقه به شمار می‌رفت.

به تازگی که خبر جدایی مهدی قائدی از تیم شباب الاهلی جدی شده است شایعه های جدایی این بازیکن از همسرش هم نیز در فضای مجازی منتشر شده است.یک منبع آگاه به ما خبر داد که مهدی قایدی بازیکن تیم شباب‌الاهلی امارات برای بازگشت به استقلال دو شرط ویژه دارد.

به نظر می‌رسد دیگر باید کار مهدی قایدی در شباب الاهلی را تمام شده دانست. هر چند او در بازی‌های اخیر برای تیمش بازی کرده اما مهدی علی سرمربی تیم اماراتی اعتقادی به او ندارد و بی‌میل به جدایی‌اش نیست.همچنین وب‌سایت معروف ترنسفر مارکت در بخش پروفایل شخصی مهدی قایدی از کلمه «To Leave…» به معنای در آستانه ترک باشگاه استفاده کرده و همین موضوع سوژه رسانه‌های اماراتی شد. صفحه اینستاگرامی و معروف Kora.ae که به بازتاب اخبار فوتبال امارات می‌پردازد، تصویری از پروفایل قایدی در ترنسفر مارکت را به اشتراک گذاشت و به این خبر پرداخت که این وب‌سایت آلمانی مدعی شده وینگر ایرانی در آستانه ترک شباب الاهلی است.اما موضوعی که به این شایعات بیشتر دامن زد، لایک کردن خبر جدایی قایدی توسط خلیفه سعید سلیمان رئیس باشگاه شباب الاهلی است. جایی که مالک این باشگاه با صفحه رسمی و شخصی خود خبر مربوطه در پیج Kora.ae را لایک کرد و همین مسئله سوژه رسانه‌های اماراتی شد.

در همین راستا شنیدیم واسطه‌های استقلال دست به کار شدند که در صورت اخراج مهدی قایدی از شباب الاهلی او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند. ظاهرا مهدی قایدی هم گفته است برای بازگشت ۲۰ میلیارد تومان برای یک سال می‌خواهد! رقمی که شاید با چانه‌زنی‌آبی‌ها قابل تخفیف هم باشد.شنیدیم شرط دیگر مهدی قایدی پوشیدن مجدد پیراهن شماره ۱۰ استقلال است. پیراهنی که در نیم فصل اول بر تن امین قاسمی‌نژاد بود و حالا با جدایی این بازیکن و عقد قراردادش با گل‌گهر سیرجان خالی مانده و قایدی در صورت بازگشت به راحتی می‌تواند آن را پس بگیرد.البته گفته می‌شود مهدی قایدی از لیگ ستارگان قطر هم پیشنهاد دارد و باید دید درپایان لیگ امارات چه تصمیمی شباب الاهلی برای قایدی و مهدی برای خودش می‌گیرند!

مهدی علی گفت:در اینکه مهدی قایدی استعداد دارد شکی نیست، اما بازیکنی که شب و روز کارش و فکرش تفریح است، نیازی نمی‌بینم در تیمم باشد. در حال حاضر تیم خوبی داریم و درحال نتیجه گیری هستیم و دیگر نیازی به قایدی نداریم.

مهدی قایدی تابستان سال گذشته از استقلال جدا شد و به شباب الاهلی پیوست.کلاب‌هاوس یک شبکه اجتماعی جدید است که به تازگی توانسته توجهات را به خود جلب کند و اعضای زیادی را هم بگیرد. بسیاری از ستارگان فوتبال ایران هم در این شبکه اجتماعی حضور دارند و فعالیت زیادی هم می‌کنند. این بین بعضی نفرات شدیدا درگیر آن شده‌اند و حضورشان تا نیمه‌شب هم ادامه دارد. عکسی در فضای مجازی منتشر شده که نشان میدهد مهدی قائدی یکی از این نفرات است. بازیکن جوان استقلال است شب گذشته تا ساعت ۶ صبح مشغول بازی مافیا بود که این رفتار از سوی یک بازیکن در سطح لیگ برتر که ادعای حضور در تیم ملی را هم دارد کمی عجیب و غیرحرفه‌ای است و حتی واکنش مدیر رسانه‌ای اسبق باشگاه استقلال را هم به همراه داشته و باعث شده او با انتشار یک استوری به قایدی هشدار دهد.

البته قایدی تنها بازیکن فعال در کلاب‌هاوس نیست و اخیرا یکی دیگر از ملی‌پوشان هم تا نیمه‌شب مشغول بازی مافیا بوده است که باید دید واکنش کادرهای فنی استقلال و تیم ملی به این رفتار غیرحرفه‌ای چه خواهد بود.

منبع گل کوچیک
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی