کد خبر : 686

ملاقات با لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) بازیگر سرشناس احتمالا یکی از شایسته‌ترین مردان مجرد هالیوودی است. این بازیگر ۴۷ ساله در طول سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود با برخی از زنان مشهور فهرست A هالیوود ازجمله ژیزلی بینچنی (Gisele Bündchen)، بلیک لایولی (Blake Lively) و کامیلا مورون Camila) (Morrone نامزد بوده است.

به گزارش ورنداز :
  • لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) بازیگر سرشناس احتمالا یکی از شایسته‌ترین مردان مجرد هالیوودی است. این بازیگر ۴۷ ساله در طول سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود با برخی از زنان مشهور فهرست A هالیوود ازجمله ژیزلی بینچنی (Gisele Bündchen)، بلیک لایولی (Blake Lively) و کامیلا مورون Camila) (Morrone نامزد بوده است.

    با نگاه به روابط گذشته دی کاپریو می‌توان فهمید که او نسبت به نوع خاصی از زنان گرایش دارد که احتمالا از مجموعه‌ای از قوانین پیروی می‌کنند

    در ادامه شش کاری که گمان می‌رود نامزد لئوناردو دی کاپریو برای به دست آوردن دل او باید انجام دهد آورده شده است.

    ۱.باید همیشه خوب به نظر برسید

    اگر به فهرست نامزدهای لئوناردو دی کاپریو دقت کنید متوجه می‌شوید که اکثر آنها، ازجمله نامزد فعلی‌اش، کامیلا مرون یک ویژگی مشترک دارند و آن این است که این زن‌ها در هر موقعیت و هر زمانی از روز خیره‌کننده به نظر می‌رسند. تاریخچه قرارهای لئوناردو دی کاپریو با زنان شامل مدل‌هایی نظیر نینا اگدل، میراندا کر و هلنا کریستنس است که همگی از نظر ظاهری به نظر بی‌نقص می‌آیند.

    شش قانونی که نامزدهای لئوناردو دی کاپریو باید رعایت کنند

    ۲.دی کاپریو زنی با حس شوخ طبعی می‌خواهد

    دی کاپریو پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود برای انتخاب شریک زندگی‌اش به دنبال تواضع، حس شوخ طبعی و جنجال کم است. او همچنین ادعا کرد به طور بالقوه مخالف ازدواج و سر و سامان گرفتن نیست و گفت: «واقعیت این است که وقتی قرار باشد اتفاق بیفتد، می‌افتد. می‌گذارم به‌طور طبیعی این اتفاق بیفتد.»

    شش قانونی که نامزدهای لئوناردو دی کاپریو باید رعایت کنند

    ۳.باید با او علایق مشترک داشته باشید

    بر کسی پوشیده نیست که دی کاپریو به مسائل دنیای واقعی اهمیت می‌دهد. او حتی بنیاد لئوناردو دی کاپریو را راه اندازی کرده است. بنابراین اگر کسی بخواهد از لحاظ عاطفی با او درگیر شود، قطعا باید به کارهایی که او به آنها علاقه دارند علاقه‌مند باشد. گزارش‌ها نشان می‌دهد دی کاپریو به جشنی که نامزد فعلی‌اش میزبان آن بود کمک مالی هنگفتی کرده و همچنین نامزدهای قبلی‌اش را به رویدادهای خیریه مختلفی برده است.

     

     

    شش قانونی که نامزدهای لئوناردو دی کاپریو باید رعایت کنند

    ۴.نباید درباره رابطه با او با نشریات مصاحبه کنید

    به نظر می‌رسد دی کاپریو برای حریم خصوصی خود ارزش زیادی قائل است و دوست ندارد کسانی که با آنها ملاقات می‌کند در مورد او یا رابطه‌شان چیزی به مطبوعات بگویند. به گزارش دیلی میل، وقتی از لیلی الدریج، مدل امریکایی سوال شد که چقدر دی کاپریو را می‌شناسد او از پاسخ دادن خودداری کرد و تنها خنده‌ای مضطربانه تحویل مصاحبه‌کننده داد.

    شش قانونی که نامزدهای لئوناردو دی کاپریو باید رعایت کنند

    ۵.دی کاپریو ترجیح می‌دهد با زنانی در محدوده سنی خاص ملاقات داشته باشد

    به نظر می‌رسد دی کاپریو همواره ترجیح می‌دهد با زنان زیر ۲۵ سال ملاقات کند. گزارش‌ها نشان می‌دهد او هرگز با زنی که بالای ۲۵ سال سن داشته باشد نامزد نبوده و تنها زنی که سنی نزدیک به خود او داشته ژیژل بینچنی بوده که از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ با هم در ارتباط بوده‌اند. معلوم نیست دی کاپریو تا چه زمانی می‌تواند روند ملاقات با زنانی که نصف او سن دارند را ادامه دهد.

    شش قانونی که نامزدهای لئوناردو دی کاپریو باید رعایت کنند

    ۶.انتظار بچه‌دار شدن با او را نداشته باشید

    حالا که دی کاپریو وارد دهه ۴۰ سالگی‌اش شده و هنوز ازدواج نکرده، به نظر می‌رسد که بچه دار شدن برایش اهمیتی ندارد. البته هنوز هم ممکن است این اتفاق بیفتد، اما احتمالا این چیزی نیست که دی کاپریو به‌طور جدی به آن فکر کند. او در پاسخ به سوالی درباره تشکیل خانواده گفته بود: «منظورت این است که می‌خواهم بچه‌‌ای را به چنین دنیایی بیاورم؟ اگر بخواهد اتفاق بیفتد می‌افتد. ترجیح می‌دهم وارد جزئیات این موضوع نشوم.»


    2

منبع روزیاتو
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی