کد خبر : 6039

آخرین وضعیت رضا رویگری

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به عنوان نماینده ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر وضعیت این هنرمند شدند

به گزارش ورنداز :

نیکنام حسینی پور، مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار با ابراز خرسندی از بهبود نسبی وضعیت روحی و جسمی این هنرمند پیشکسوت گفت: باتوجه به تأکید وزیر محترم فرهنگ وارشاد اسلامی برای پی گیری وضعیت این هنرمند وکمک های صندوق اعتباری هنرو همراهی سازمان صدا و سیما و تمامی دوستداران و دغدغه مندان هنرمندان کشور آقای رویگری در شرایط مطلوبی قرار گرفتند.
حسینی پور در ادامه افزود: حفظ کرامت هنرمندان، مهمترین سیاست تمامی نهادهای دست اندرکار فرهنگ و هنر کشور است. صندوق اعتباری هنر نیز در کنار دیگر نهادهای مسئول ودوستداران هنرمندان تلاش می کند تا مشکلات این هنرمند مرتفع شود و بار دیگر شاهد حضور وی در عرصه های فرهنگ و هنر باشیم.
کریمی معاون اعضاء صندوق نیز با اشاره به دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک گفت: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به عنوان نماینده ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر وضعیت این هنرمند شدند و بیان کردند با توجه به استقرار آقای رویگری در منزل و نیاز به خدمات پزشکی، پرستاری ومراقبت های لازم، آمادگی همه جانبه صندوق اعتباری هنر برای کمک در هزینه‌های درمانی و پرستاری این هنرمند پیشکسوت را اعلام کردند.
وی در ادامه افزود:  وظیفه ما در صندوق اعتباری هنر حمایت از تمامی اصحاب فرهنگ و هنر کشور است. در چند ساله اخیر نیز از سوی صندوق پیگیر مشکلات آقای رضا رویگری بودیم و در حد توان و مقدورات از ایشان حمایت کردیم واین کمکها همچنان هم ادامه خواهد داشت . پس از این نیز در کنار این هنرمند هستیم تا مشکلات جسمی و روحی ایشان به مرور بهبود یابد.
«مختارنامه»، «بوتیک»، «سال‌های مشروطه»،«معصومیت از دست رفته» ، «معراجی ها»، «دارا و ندار»، «به کجا چنین شتابان» و «محله برو و بیا» از جمله سریال ها و فیلم هایی سینمایی رویگری است که در چندسال اخیر بدلیل بیماری کمتر شاهد حضور وی در آثار سینمایی و تلویزیونی هستیم.

 

منبع هنر ام‌روز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی