کد خبر : 5920

راز| شخصیت های کارتونی

هر کدام از کارتون هایی که ما از کودکی تا به الان دیده ایم مانند شرک ، دیو و دلبر، شیرشاه و... هر کدام داستان و رازی دارند که ما از آنها بی خبر هستیم

به گزارش ورنداز :

شرک در اصل بینی قرمز داشت، دندان نداشت و در زباله دانی زندگی می کرد

در پیش نویس های اولیه، شرک با شرکی که ما می شناسیم بسیار متفاوت بود. او بینی قرمزی داشت، بدون دندان، صندل می پوشید و بسیار مسخره تر به نظر می رسید. در کتابی که انیمیشن بر اساس آن ساخته شده بود، او آتشین بود. همچنین، او بلافاصله در باتلاق زندگی نکرد. او قرار بود در زباله دانی نزدیک یک روستا زندگی کند. اما این ایده ها با تصویر یک شخصیت تنها کار نکرد. بنابراین سازندگان تصمیم گرفتند او را در نزدیکی یک باتلاق قرار دهند.

شاهزاده به هیولا تبدیل شد چون پری او را دوست نداشت

400

قدیمی ترین نسخه زشت و زیبا با کارتون دیزنی متفاوت بود. شاهزاده در کودکی پدرش را از دست داد، بنابراین مادرش مجبور شد بر پادشاهی حکومت کند و او را تحت مراقبت یک پری شرور بگذارد. بنابراین پری شاهزاده را به یک حیوان تبدیل کرد زیرا او را دوست نداشت.

124053-599793

پری های زیبای خفته بر اساس زنان مسن ساخته شده اند

سازندگان این کارتون خانم های مسن را در جشن های عروسی و در فروشگاه های مواد غذایی تماشا کردند. آنها متوجه برخی ویژگی های کلیدی در رفتار خود شدند: بسیاری از زنان بدون توجه به جایی که می رفتند کلاه می گذاشتند و سریع راه می رفتند. این چیزی بود که 3 پری خوب، فلور، جانوران و مری ودر بر اساس آن بودند.

be5c6f42-f4db-4814-9400-75f5f279765b

قرار نبود دیگو در پایان عصر یخبندان زنده بماند

در پایان اولین عصر یخبندان، صحنه ای بود که دیگو در حال مبارزه با ببرهای دندان شمشیر بود. او مجروح شد و دیگر شخصیت‌ها امیدشان را برای زنده ماندن از دست دادند. اما به زودی دیگو از خواب بیدار می شود و به دوستانش می رسد. در نسخه اول کارتون، دیگو در واقع مرد. اما این صحنه باعث گریه بچه‌هایی شد که آن را تماشا کردند، بنابراین سازندگان تصمیم گرفتند سرنوشت دیگو را تغییر دهند، بنابراین او در قسمت‌های بعدی فرنچایز حضور داشت.

ice-age-6-imageموهای راپونزل بر اساس هنر طراحی شده است

یکی از اهداف اصلی انیماتورها خلق اثری شبیه به نقاشی رنگ روغن بود. آنها هیچ فتو رئالیسمی نمی خواستند، آنها فقط می خواستند موها را زیبا جلوه دهند. نقاشی های ژان اونوره فراگونار به عنوان مرجعی برای ایجاد مدل مو استفاده شد.

86930473

شما صرفدار کدام یک از این شخصیت ها بوده اید؟ آیا هنوزم کارتون های مورد علاقه تان را تماشا می کنید؟ کدام کارتون را به بقیه پیشنهاد می کنید

منبع طلا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی