کد خبر : 30820

فال ابجد | فال ابجد ۲۲ خرداد

فال ابجد، که به عنوان "فال چوب" نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های طالع بینی در ایران است که ریشه در تاریخ و فرهنگ این سرزمین دارد

به گزارش ورنداز :

فال ابجد 

فال ابجد، که به عنوان "فال چوب" نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های طالع بینی در ایران است که ریشه در تاریخ و فرهنگ این سرزمین دارد

فال ابجد فردا 22 خرداد متولدین فروردین 

فروردین

قوچ

فال ابجد شما: آ د آ

نیت خوبی کرده ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیبت میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری.مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز میگردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود میرسی انشا الله .

فال ابجد فردا 22 خرداد متولدین اردیبهشت 

اردیبهشت

گاو نر

حروف ابجد فال شما:آ آ ب

اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از تندرستی بر خوردار میشوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت و در کار سود خوبی نصیب تو میشود. یکی از کسانی که به او نیکی میکنی به تو بدی میکند اما از کار خود پشیمان میشود. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت. اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد. اگر مسافر داری به زودی باز میگردد. اگر کسی از نزدیکان در زندان باشد به زودی آزاد میشود. از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبانها میافتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما میرسد پس خداوند را شکر گذار باش .

فال ابجد فردا 18 خرداد متولدین خرداد

 

 

خرداد

دوپیکر

فال ابجد شما: ج آ ب

قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگر نه پشیمان میشوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر ،سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه ی امور برخوردار شوی.

فال ابجد فردا 18 خرداد متولدین تیر

تیر

خرچنگ

حروف ابجد فال شما: ب د آ

طالعت خوب است اما از نیتی که داری دوری کن. پشیمانی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او بزر حذر باش. مدتی است که کارت خوب نیست، اما اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده میشود و به مرادت میرسی.

فال ابجد فردا 18 خرداد متولدین مرداد

مرداد

اسد، شیر

ابجد فال شما: آ ج د

هر نیت و قصدی که داری بر آورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا مقامی به دست می آوری. کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد، موفق نمی شود ولی مراقب باش چون آدم حیله گری است. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. اگر قصد انجام کاری داری ،دودل نباش ،آن کار را انجام بده چون به مقصود می رسی.

فال ابجد فردا 22 خرداد متولدین شهریور

شهریور

دوشیره، سنبله، باکره

حروف ابجد فال شما: ج د آ

به هدفت خواهی رسید و آرزوهایت به واقعیت می پیوندد اما این امر بسیار زمان می‌برد و اگر صبوری نکنی هر لحظه از آن دورتر خواهی شد. افرادی در اطرافتان وجود دارند که کاری جز سنگ انداختن در زندگی شما ندارند، از آنها به دور باش و سعی کن تا به راه راست هدایتشان کنی. در نمازهای کاهلی نکن و همواره ذکر خداوند را بگو. در مورد پیشنهادی به اندازه ی کافی انعطاف پذیر باشید.قبل از اینکه فقط ارزش ظاهری کلمات را درک کنید به دنبال فهمیدن حقیقت باشید .پول و وقتتان را برای موضوعی صرف کرده اید که اکنون فهمیده اید نقشه ای بیش نبوده است ، دیگران را بخاطر اشتباه خودتان سرزنش نکنید.به آنچه که میگویید باور داشته باشید و با تقلید کورکورانه از یک راهنما خودتان را به دردسر نیندازید .

فال ابجد فردا 22 خرداد متولدین مهر

مهر

ترازو، میزان

حروف ابجد فال شما:آ ب د

به زودی از طرف شخص بزرگی کمک میشوی و گشایشی در کارت پیدا میشود و توفیقاتی نصیب تو می شود. از آسیب بدخواهان دور می مانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر میشوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی

فال ابجد روزانه 22 خرداد متولدین آبان

آبان

عقرب

حروف ابجد فال شما: ج د آ

 

 

تعبیر: نیت و منظورتان نیک است و به زودی به هرچه که بخواهید دست خواهید یافت. خداوند در همه حال حواسش به شما هست و کمک تان خواهد کرد تا آرزوهای تان را میسر نمایید. ارث و میراثی بزرگ به دستتان خواهد رسید که میتواند شما را از گرفتاری مالی نجات دهد مراقب باشید تا افراد سودجو موجب شوند این سرمایه را از دست بدهید. وقتی شما همین حالا تصمیم میگیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید حداقل با آگاهی و آینده نگری این کار را انجام دهید این روزها شما به خاطر این که وارد مرحله جدیدی شده اید و دنیای که می شناختید دگرگون شده است احساس یاس و نا امیدی می کنید نگرانی به دلتان راه ندهید این دوران هم گذراست منتظر شنیدن خبری باشید که متعجبتان می کند بی دلیل دشمن تراشی و دردسر درست نکنید

فال ابجد روزانه 22 خرداد متولدین آذر

آذر

کماندار، اسب با سیمای انسان

حروف ابجد فال شما: آ‌‌ آ ‌به زودی گره کارت باز میشود و به هر خواسته ای که داری میرسی. ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده میشنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن میرسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدیها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری انشا الله به زودی به دست خواهی آورد.

فال ابجد روزانه 22 خرداد متولدین دی

دی

بز

حروف ابجد فال شما: ج د ب

مقصود نیکی ندارید و اگر همچنان به این عمل اصرار ورزید به زودی در دردسرهای بزرگی خواهید افتاد. از عجله و شتاب به دور باشید و از خداوند بخواهید تا به شما صبر عنایت کند تا بتوانید مشکلات را پشت سر بگذارید. اگر سفری در پیش دارید حتما اقدام کنید که شادی و مسرت فراوانی کسب خواهید کرد. این روزها حتی اگر هیچکدام از حرفایی که میزنید از نظر دیگران قابل قبول نیست باز هم حرفتان را بزنید، خطا و ضرر میکنید اگر کار مهم را جدی نگرفته و با آن سهل انگارانه برخورد کنید، حرفی را زده و‌ شخص مهمی را از خودتان رنجانده اید دل او را بدست بیاوردید، شما بهتر از همه میدانید که علی رغم داد و فریاد های تان و قلدری هایتان شما مقصرید.فال روزانه ابجد 22 خرداد متولدین اسفند

اسفند

حوت

ابجد فال شما: ب د ج

به زودی مشکل ات برطرف میشود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه داری عاقبت به نفع تو تمام می شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می شود و کارت بالا می گیرد.

 

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع تکرارتو
ارسال نظر

تبلیغات متنی