کد خبر : 30402

فال تاروت | فال تاروت ۲۶ اردیبهشت

فال تاروت متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید.

به گزارش ورنداز :

فال تاروت

فال تاروت متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید.

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت هفت چوبدست

فروردینی ماهی جان، موضع قاطع شما در برخی از مسائل مشکلات را حل می کند و کار را آسان می کند. شما مستقل هستید و به خود و ارزش خود ایمان دارید. شما خود را یک مبارز می بینید و مهم نیست که چه چالشی دارید، قدرتی در درون خود دارید که از خود دفاع کنید و تا انتها بجنگید. در حال حاضر هیچ سازش یا مذاکره ای وجود ندارد، فقط با قاطعیت و شجاعت موضع خود را حفظ کنید.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدست

اردیبهشت ماهی، حرکت، تغییر، نشاط و عزم روز شما را مشخص می کند. شما به سادگی با ایده‌ها و دیدگاه‌های خود تلاش می‌کنید تا همه چیز را محقق کنید. سطح اعتماد به نفس شما بالا خواهد بود و احساس می کنید که آماده هستید تا با بینش خود دنیا را تصاحب کنید. کمک به نیازمندان و تعهد واقعی نشان دهنده سخاوت شماست. یک پیام خوب روی کارت است.

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت پادشاه سکه

خرداد ماهی عزیز، ورود پول خوب خواهد بود و انباشت وجوه دغدغه اصلی شما امروز است. شما به دستاوردهای خود افتخار می کنید و می خواهید دارایی های ارزشمند خود را به دیگران نشان دهید. شما مهارت هایی برای مدیریت کارآمد امور روزمره خود دارید. سخت، روشمند و با وجدان کار کنید. سخاوتمندانه از زمان و منابع خود صرف کنید تا پول بیشتری به دست آورید.

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت نه شمشیر

تیرماهی جان، ترس از ناشناخته شما را بی قرار و کم کارایی می کند. نگرانی، استرس و اضطراب احتمالا امروز شما را تحت تاثیر قرار می دهد. به نظر می رسد تلاش های سخت شما بی نتیجه است. سعی کنید آرام بمانید و به طور روشمند موقعیت و مسیرهای عملی احتمالی خود را انتخاب کنید. تعادل در ورزش، مصرف غذا و آب و استراحت یا خواب کافی اجباری است.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت کاهن اعظم

مرداد ماهی، یک روز عالی برای فعالیت های شهودی و معنوی، در حین انجام این کار احساس آرامش و خشنودی می کنید. کار برای برخی از سازمان های مذهبی، سازمان های غیر دولتی و غیره بسیار رضایت بخش خواهد بود. شخص جدیدی وارد زندگی شما می شود و سعی می کند شغل شما را مدیریت کند یا شما را به موقعیت برجسته تری ارتقا دهد. برای مشاوره گرفتن از افراد ارشد خانواده آماده باشید.

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت نه جام

شهریور ماهی، آرام و شاد خواهید ماند. لذت مادی و معنوی در کار است. به احتمال زیاد وضعیت مالی شما در حال افزایش است که عمدتاً به دلیل تلاش های خود و سرمایه گذاری های عاقلانه شماست. در رابطه نیز سطح راحتی شما خوب است. صادق باشید و همه چیز باید سر جای خودش قرار بگیرد. سخاوت و گشاده اندیشی این دو ویژگی به شما کمک می کند تا اشتباهات گذشته را فراموش کنید.

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت پنج شمشیر

مهرماهی عزیز، اختلافات خانوادگی می تواند ناراحت کننده باشد. مسائل قلبی هم دلگرم کننده نیستند. در خانه متوجه می‌شوید که شریک زندگی‌تان جانب والدین را گرفته است. ممکن است مجبور شوید برای خوشبختی خانوادگی مصالحه کنید. ممکن است متوجه شوید که دیگران از سادگی شما سوء استفاده می کنند. اگر امروز منتظر یک عصر دلپذیر با محبوب دوست خود یا قرار ملاقات شاد هستید، ممکن است ناامید شوید.

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت امپراطور

آبان ماهی ها، امروز احساس ثبات و بلوغ بیشتری می کنید، هم از نظر مالی و هم از نظر عاطفی. شما چیزها را همانطور که هستند می گیرید و آنها را به نفع خود می چرخانید. شما در روش خود سنتی تر هستید و به قوانین و رفتار اعتقاد دارید. از قاطعیت و اعتماد به نفسی که این خودکنترلی و تمرکز به ارمغان می آورد، لذت ببرید. جلو بروید و کاری را که می دانید بهترین است انجام دهید. با این رویکرد ممکن است با تاخیر مواجه شوید اما موفقیت دائمی است.

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت ده جام

آذر ماهی جان، شما از نظر ذهنی، جسمی و عاطفی موفق، ثروتمند هستید. امروز احساس فراوانی انرژی و رضایت می کنید. شما در حال لذت بردن از تمام لذت های دنیوی هستید که می تواند غذای مجلل، خوش ظاهر و لذت های نفسانی باشد. شما عمیقاً احساس مراقبت و مراقبت می کنید، اگر خودتان یک مادر هستید، ممکن است نقش مادر خود را عمیق تر از قبل بررسی کنید. لقاح در کارت است یا تولد فرزند ممکن است در خانواده اتفاق بیفتد.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت دو جام

دی ماهی عزیز، اگر واقعاً چیزی را می خواهید که کیهان برای تحقق آن توطئه می کند، گهواره نکنید که تنها هستید. شما احساس دلبستگی می کنید و یک شخص را به عنوان شریک زندگی خود برای مدت طولانی می بینید. اکنون زمان تحقق رویای شماست. تاریخ ازدواج شما ممکن است ثابت باشد. شما احساس ارزشمندی و قدرت گرفتن تصمیماتی دارید که در غیر این صورت ممکن است آسان نباشد.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت ماه

بهمن ماهی عزیز، خود را از شر افکار منفی و شک به خود خلاص کنید. برای احترام و کلمات خود ارزش قائل باشید. اکنون زمان مثبت اندیشی است. برخی از زنان بومی ممکن است دوست، خواهر، مادر یا همسر شما باشند و ممکن است مشکل سلامتی داشته باشند و شما را نگران کنند. با این حال، شهود شما قوی خواهد بود، پس از حدس و گمان خود پیروی کنید. مدیتیشن و تمرینات تنفس طولانی برای شما مفید خواهد بود.

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت چهار چوبدست

اسفند ماهی ها، روز خوبی برای سرمایه گذاری در ملک یا سود بلند مدت است. زوج های متاهل از سعادت زناشویی لذت خواهند برد. ممکن است در سازماندهی یک مراسم فرخنده مانند گرم شدن خانه، افتتاح یک سرمایه گذاری جدید، شرکت در مهمانان مهم یا فقط جشن سالگرد ازدواج خود مشغول شوید. محیط خانه مثبت است، شادی و رضایت احساس خواهد شد.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع مدیر منتور
ارسال نظر

تبلیغات متنی