کد خبر : 30387

فال تاروت | فال تاروت ۲۵ اردیبهشت

فال تاروت متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال تاروت 

فال تاروت متولدین ماه های مختلف را در ورانداز میخوانید .

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت هشت چوبدست

فروردینی ماهی جان، برخی از اتفاقات سریع رخ می دهد و شما را شگفت زده می کند. سفر، شروع یک سرمایه گذاری جدید، یا خرید وسیله نقلیه در کارت است. شما به ساختن سرنوشت خود اعتقاد دارید. امروز برای شما سخت است که در یک مکان بنشینید. بی قراری و انرژی نامحدود شما می تواند شما را به سمت برخی اقدامات خود به خود سوق دهد.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت جهان

اردیبهشت ماهی، امروز شادی و برآورده شدن آرزوها را به دست خواهید آورد. یک فرصت شکوفا شده از سرزمین خارجی ممکن است شما را غافلگیر کند یا دوست خارجی شما ممکن است با پروژه ای از شما دیدن کند. این زمان برای برنامه ریزی برای سرگرمی و هیجان با عزیزان است. برخی از سفرهای خارجی ممکن است امروز آخرین نوبت را داشته باشند.

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت تک شمشیر

خرداد ماهی عزیز، برای رسیدن به اهداف خود سخت کار خواهید کرد. از سلامتی خود غافل نشوید ممکن است مردم از شما انتقاد صریح کنند، اما شما آن را به دل نگیرید و ادامه دهید. غریزه مبارزه در درون شما قوی است و از اقدام کردن دریغ نخواهید کرد. در معاملات خود صادق و مستقیم خواهید بود.

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت ملکه سکه

تیرماهی جان، تمرکز شما بر خانواده و خانه خواهد بود. شما می توانید خانه ساز خوبی باشید و از انرژی خلاقانه خود استفاده کنید. تغییر دکور، طبخ غذاهای مجلل و خرید اقلام لوکس داخلی توجه شما را به خود جلب می کند. شما نقش شفا دهنده، مربی و راهنما را برای عزیزان خود بازی می کنید.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیر

مرداد ماهی، اراده و اراده قوی برای انجام کار دارید. امروز در موقعیتی هستید که می توانید قدرت و اقتدار خود را اعمال کنید و بر دیگران تأثیر بگذارید. روابط، به خصوص با جنس مخالف ممکن است استرس زا باشد. اگر شما یک رئیس هستید، مردم منتظر راهنمایی یا نظرات شما خواهند بود. برای سخنرانی در یک کنفرانس یا جلسه آماده باشید..

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت عدالت

شهریور ماهی، شما باید قبل از شروع پروژه های دیگر ابتدا در محل کار مسائل فوری را حل کنید. در کار خود عدالت را رعایت کنید، به تعهد خود توجه کنید. رویاپردازی یا امید به بهترین ها به شما کمک نمی کند تصمیم درستی بگیرید. نظرات، عادات و رفتار شما ممکن است در روابط شخصی نیز مورد استقبال قرار نگیرد.

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت دو شمشیر

مهرماهی عزیز، شما نباید مسئولیت های خود را نادیده بگیرید. این احتمال وجود دارد که روز خود را صرف برنامه ریزی بدون دستیابی به تصمیم نهایی کنید. یک رویکرد جدی نسبت به کار ضروری است. کار بر روی پروژه ها با یک شریک یا همکار امروز چالش برانگیز خواهد بود. انگیزه های شخصی را در کار خود وارد نکنید. شما باید مراقب فعالیت های دیگران باشید.

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت ده سکه

آبان ماهی ها، این روز برای احساس آزادی و گذراندن وقت با عزیزان ایده آل خواهد بود. بحث مهمی در رابطه با امور مالی خانواده، اموال اجدادی ممکن است صورت گیرد. اگر از خانواده دور هستید، این زمانی است که می توانید به ملاقات خانواده خود بروید. نظر خود را به صورت مستقیم بیان کنید و آنچه را که احساس می کنید بگویید.

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت پنج شمشیر

آذر ماهی جان، شما فشار زیادی را ناشی از رقابت و رقابت احساس می کنید. دشمنان فعال می شوند و سعی می کنند به شما آسیب برسانند. پروژه‌هایی که ماه‌ها روی آن‌ها کار کرده‌اید، درست قبل از اینکه به نتیجه برسد، به تأخیر می‌افتند. برای جزئیات باید چشم عقابی داشته باشید. مراقب وسایل خود باشید و وسایل مورد علاقه خود را تحت مراقبت دقیق و تمرکز خوب نگه دارید.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت ملکه جام

دی ماهی عزیز، امروز بسیار احساساتی و احساساتی هستید. روابط شما با همسر هماهنگ نیست. برای خانم ها ممکن است کمی برای سلامتی آنها کم باشد. مشکلات تیروئید، زنان و قاعدگی می تواند تحریک کننده باشد و منجر به افسردگی شود. مدیتیشن و تمرینات یوگا پرانایام و غیره برای شما خوب خواهد بود. ممکن است به خود درمانی اعتقاد داشته باشید و به دنبال درمان های خانگی نیز باشید.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیر

بهمن ماهی عزیز، ممکن است از نظر عاطفی احساس ناامنی کنید، اگرچه در محل کار بسیار سختگیرانه. اطرافیان شما ممکن است رفتار و عکس العمل شما را متقابل نکنند. فعال باشید و سعی کنید مسائل را قبل از تبدیل شدن به مشکل شناسایی کنید. ممکن است شخصی وجود داشته باشد که به کمک شما نیاز داشته باشد اما شما غیرقابل دسترس باشید. رفتارت رو چک کن!!

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت برج

اسفند ماهی ها، امروز روز خوبی نیست، شما احساس می کنید ارزش خود را پایین می آورید، یا ممکن است دیگران شما را قبول کنند. ممکن است از حقوق خود یا آنچه که لیاقت دارید محروم شوید. هر سندی را پس از مطالعه دقیق امضا کنید، در غیر این صورت ممکن است قربانی در دست سازمان دهنده باشید. در رانندگی و استفاده از وسایل برقی مراقب باشید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع مدیر منتور
ارسال نظر

تبلیغات متنی